Oosters Bloemige Vrouwenparfum FM 09

FM 09 parfum lijkt op Naomi Campbell Naomagic 50ml
PURE 09 parfum voor vrouwen. Deze zoete geur overstijgt tijd en leeftijd, geur kan aantrekkelijk zijn voor een breed scala aan vrouwen.
Het opent met een uitbarsting van fruit. Naarmate de geur zich ontwikkelt, onthult het een betoverend bloemenhart dat zowel delicaat als bedwelmend is. Deze bloemige noten voegen een vleugje romantiek en magie toe aan de compositie en omhullen je met pure schoonheid. De basisnoten van parfum voegen diepte en sensualiteit toe aan de geur.
In de koelere herfst- en wintermaanden zorgen de rijke en warme ondertonen van de geur voor een geruststellende en luxueuze ervaring, waardoor het een ideale keuze is voor gezellige avonden en speciale gelegenheden.
Het parfum is de perfecte metgezel voor de vrouw en accentueert haar unieke stijl en persoonlijkheid.
Wat is de geur van parfum Federico Mahora 09? De geur van deze parfum lijkt op de geur van parfum Naomagic. Oosters met een bloemige noot.

Geurnoten Pure 09 parfum
Topnoten: viooltjes, kardemom, groene vruchten.
Hartnoten: amandel, jasmijn.
Basisnoten: vanille, musk.

Geurfamilie: oosters.
Type: onvergetelijk, magisch.
FM 09 luchtje geïnspireerd door Naomagic
Inhoud: 50 ml
Geur: 20 %
Code: 100009
Prijs: € 28.50    

Parfum tester
Inhoud: 1,4 ml.
Code: 390009
Prijs: € 00.40    

1 opmerking:

  1. Anoniem17:57

    Mijn eerste grote geurliefde. Het omhult me zachtjes en ik voel me ongelooflijk comfortabel. Vanille en muskus verwarmen de geur en geven hem intimiteit. Ik vind het aangenaam zoet, een beetje bloemig maar toch een beetje scherp. De duurzaamheid is erg goed, eenmaal opgespoten ruik ik het de hele avond en de hele nacht.

    BeantwoordenVerwijderen