Fougere Citrus Aromatische Geur FM 473

FM 473 parfum voor mannen Dior Sauvage goedkoop
FM 473 parfum voor mannen. Het is een boeiende mix van frisse en aromatische tonen die een nobel en rebels aroma creëert.
De geur opent met een vleugje sappige bergamot, gevolgd door een mix van kruidige en houtachtige tonen, waaronder peper, amber, lavendel en patchouli. De combinatie van deze elementen geeft parfum een ​​mannelijk en nobel karakter.
Deze geur is veelzijdig en geschikt voor diverse gelegenheden het hele jaar door. Het is bijzonder geschikt voor de koudere seizoenen, zoals herfst en winter, omdat de warme en kruidige tonen de donkere sfeer van deze tijd aanvullen. Hij kan echter ook tijdens de lente- en zomermaanden worden gedragen, waardoor een vleugje nobelheid aan elk ensemble wordt toegevoegd.
Het spreekt mannen aan die een geur waarderen die zowel nobel als rebels is. Dankzij de tijdloze aantrekkingskracht en veelzijdigheid kunnen geuren elke kleding aanvullen, of het nu voor een formeel evenement is of voor een informeel dagje uit.
Wat is de geur van parfum Federico Mahora 473? De geur van deze parfum lijkt op de geur van parfum Sauvage. Varen parfum met een noot van lavendel.

Geurnoten Pure 473 parfum
Topnoten: bergamot, roze peper
Hartnoten: amber, lavendel
Basisnoten: patchoeli, vetiveria, droog hout

Geurfamilie: varen.
Type: fris, rebels.
FM 473 geïnspireerd door Sauvage
Inhoud: 50 ml
Geur: 20 %
Code: 100473
Prijs: € 28.50    Dior Sauvage 473 aanbieding

Parfum tester
Inhoud: 1,4 ml.
Code: 390473
Prijs: € 00.40    Dior Sauvage FM number 473

473 FM parfum online goedkoop

4 opmerkingen:

  1. Anoniem13:36

    Echt een klassieke herengeur. Er zijn tegenwoordig tientallen citrusgeuren voor mannen op de markt, maar dit wild water blijft een ijkpunt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mannen12:36

    De sensuele, frisse, lichtzoete, rebelse geur blijft zelfs de volgende dag behouden. Ik zou deze geur voornamelijk categoriseren als rokerig en bosachtig. Dit is de perfecte geur voor dagelijks gebruik of zelfs een date night. Zal zeker weer kopen in de toekomst. Als je op zoek bent naar een geweldig cadeau voor je partner, dan is dit het.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Frisse20:49

    De opening is fris kruidig, licht zoet. Deze geur draag ik als ik een uitbarsting van energie of een injectie met endorfine nodig heb. Een van mijn favoriete geuren in mijn collectie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. beste mannelijke parfum10:19

    Dit is het favoriete FM-parfum van mijn man. Ik kocht FM 473 als kerstcadeau voor mijn man. De geur is geweldig en mijn man is erg blij met zijn cadeau. Dit parfum ruikt mannelijk.

    BeantwoordenVerwijderen