Warme Houtachtige Gourmand Geur FM 910

Maison Francis Kurkdjian Baccarat Rouge 540 equivalenten FM 910 parfum
PURE Royal 910 parfum unisex. Het parfum staat bekend om zijn heerlijke geur die elegantie en verfijning uitstraalt. Met zijn ingewikkelde mix van noten is deze geur een genot, op smaak gebracht met een vleugje zoetheid.
Het opent met een sprankelende combinatie van saffraan en jasmijn, waardoor een betoverende bloemige allure ontstaat. De hartnoten onthullen de warmte van cederhout en de zoetheid van ambergrijs, wat een luxueus karakter geeft. Ten slotte zorgen de basisnoten van amberhout en dennenbalsem voor een houtachtige en harsachtige toets, waardoor de geur diepte en duurzaamheid krijgt.
Dit FM 910 parfum kan het hele jaar door gedragen worden, omdat de veelzijdige samenstelling zich goed aanpast aan de verschillende seizoenen. De warme en uitnodigende eigenschappen maken hem echter bijzonder aantrekkelijk tijdens de koudere maanden. Het is perfect voor zowel overdag als 's avonds, en gaat moeiteloos over van een professionele setting naar een glamoureus avondje uit.
De geur spreekt zowel mannen als vrouwen aan die charme en charisma uitstralen. Het is een heerlijke geur die een blijvende indruk achterlaat, waardoor het een perfecte keuze is voor degenen die gezien willen worden onder vrienden en vreemden.
Als het gaat om het kiezen van een outfit die bij dit parfum past, is het raadzaam om te kiezen voor stijlvolle en verfijnde kleding die past bij het luxueuze karakter ervan. Een goed maatpak of een chique avondjurk zouden een uitstekende keuze zijn, omdat ze de algehele elegantie van de geur versterken.
Wat is de geur van parfum Federico Mahora 910? De geur van deze parfum lijkt op de geur van parfum Baccarat Rouge 540. Houtig met een gourmand noot.

Geurnoten Pure Royal 910 parfum
Topnoten: jasmijn, saffraan
Hartnoten: sparrenbalsem, cedarwood
Basisnoten: kasjmierhout, ambergrijs, mos, bruine suiker

Geurfamilie: houtig.
Type: ultiem, op smaak gebracht met zoetheid.
FM 910 geïnspireerd door Baccarat Rouge 540
Inhoud: 50 ml
Geur: 20 %
Code: 170910
Prijs: € 37.50 Baccarat Rouge fm parfum number

910 FM parfum online goedkoop

5 opmerkingen:

  1. Anoniem11:59

    Ik ben helemaal weg van deze geur. Ik ben al jaren op zoek naar een parfum dat goed bij mij past en toen heb ik dit gevonden. Het is een langdurige, niet te sterke en ongelooflijk warme, verfijnde geur. Ik heb dit parfum een paar weken geleden gekocht en heb veel complimenten gekregen. Het is nu mijn favoriete parfum.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. favoriete geur20:37

      Ik ben helemaal weg van deze geur! Deze geur kun je overal dragen en krachtig voelen. Mijn favoriete geur aller tijden, als ik dit parfum draag, krijg ik altijd complimenten.
      Let op, dit is slechts mijn mening. Je kunt de hele dag commentaren lezen, maar of je wel of niet van een geur houdt, hangt af van of je de noten leuk vindt en hoe ze in de parfumsamenstelling zijn gerangschikt.
      Dit FM-parfum is perfect als cadeau voor verjaardag, Kerstmis voor jezelf of een geliefde!;)

      Verwijderen
  2. zoet19:52

    Ik hou van geuren die niet overweldigend zijn, maar subtiel en uniek. Dit parfum is zowel zoet als houtachtig tegelijk. Dit is een geur die zich ontwikkelt en rijpt. Het is een geweldig parfum voor alle seizoenen, elk moment van de dag en elke gelegenheid. Het is gewoon mijn mening.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem14:39

    Het ruikt geweldig. Ik heb nog nooit zoiets moois meegemaakt. Dit is een erg speelse geur, dus ik draag dit parfum 's avonds, bij speciale evenementen, enz. Ik ontving twee complimenten van vreemden in een tijdsbestek van een uur. Het is fijn als iemand anders het op een positieve manier kan waarderen. Dit parfum past naar mijn mening bij alle seizoenen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dominante geur20:11

    Dit parfum ruikt zoet, sterk en sexy tegelijk. Beste parfum dat ik ooit heb gekocht, blijft zo lang op mijn huid. De houtachtige geur houdt de hele dag aan en een paar dagen later ruik ik parfum op mijn kleding. Dit PURE Royal-parfum heeft een luxe high-end geur waardoor je je echt zo zelfverzekerd voelt als je het draagt. Ik ben zo blij dat ik deze FM World-geur heb gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen