Bloemig Aldehyde Geur FM Parfum 21

FM 21 parfum lijkt op Chanel No 5 50ml
PURE 21 parfum voor vrouwen. Deze legendarische en klassieke geur wordt gekenmerkt door een harmonieuze mix van bloemige en poederachtige noten, met een vleugje citrus en een vleugje warmte van de basisnoten.
De geur van parfum wordt vaak omschreven als een boeket van vers bloeiende bloemen, met delicate nuances van roos, lelietje-van-dalen en ylang-ylang. Het poederachtige akkoord voegt een zacht en geruststellend aspect toe aan de geur, waardoor het een luxueuze en verleidelijke uitstraling krijgt.
Het is een veelzijdig parfum dat het hele jaar door gedragen kan worden. Veel vrouwen dragen het tijdens de koudere maanden, omdat de geur behaaglijk en warm een vleugje verfijning toevoegt aan een klassieke outfit. Als het gaat om het kiezen van een outfit om dit parfum aan te vullen, denk dan aan klassieke en verfijnde ensembles.
Dit parfum is ontworpen voor de moderne, zelfverzekerde vrouw die klassieke en tijdloze elegantie waardeert.
Wat is de geur van parfum Federico Mahora 21? De geur van deze parfum lijkt op de geur van parfum 5. Bloeming met een noot van aldehyde.

Geurnoten Pure 21 parfum
Topnoten: aldehyde, ylang-ylang, oranjebloesem.
Hartnoten: roos, lelietjes-van-dalen, iris.
Basisnoten: civet, eikenmos, sandelhout.

Geurfamilie: bloeming.
Type: klassiek, warm en omhullend.
FM 21 luchtje geïnspireerd door 5
Inhoud: 50 ml
Geur: 20 %
Code: 100021
Prijs: € 28.50    

Parfum tester
Inhoud: 1,4 ml.
Code: 390021
Prijs: € 00.40    

3 opmerkingen:

  1. Anoniem11:34

    Blijft het lekkerste luchtje. De parfum is bijzonder en blijft bijzonder, niet iedereen koopt deze parfum.
    Ze ruikt wel bloemig, is rond en mooi afgewerkt maar ze belichaamt eerder het perfecte idee van een parfum dan een ordinaire bloemengeur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. fantastisch, zo blij met dit geurtje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klassieke geur12:25

    Ik hou van deze geur! Ik ruik eraan en denk meteen aan mijn moeder. Het is haar enige geur geweest zolang ik me herinner. Ik hou van dit parfum, omdat het van haar was, maar nu is het mijn.
    Er is een reden waarom dit een klassieker is. Het is geliefd bij miljoenen vrouwen over de hele wereld. Aldehyden zijn prachtige geurnoten die vandaag de dag nog steeds worden gebruikt. Ik draag het niet dagelijks, maar als ik mooi of elegant wil ruiken, draag ik het. Alleen omdat de nieuwe formules veranderen, maakt dat de klassiekers niet minder onderscheidend of mooi.

    BeantwoordenVerwijderen