Chypre Bloemige Geur FM Parfum 18

Chanel Coco Mademoiselle parfum FM 18 luchtje voor Vrouwen
PURE 18 parfum voor vrouwen. Een mooie, verleidelijke geur, uitstekend geschikt voor een jonge dame.
De geur opent met frisse en citrusachtige topnoten van sinaasappel en oranjebloesem. Terwijl de geur tot rust komt, bloeien de hartnoten van roos, jasmijn en ylang-ylang, wat een vrouwelijke en romantische toets toevoegt. De basisnoten van patchouli, vetiver, vanille en musk zorgen voor een warme en verleidelijke basis en laten een blijvende indruk achter.
De verleidelijke en elegante geur maakt het ideaal voor avondkleding en het is perfect voor formele gelegenheden en speciale evenementen. 's Avonds combineert geur prachtig met een beetje zwart of een elegante jurk en een statement-accessoire.
Dit parfum is ontworpen voor de moderne en zelfverzekerde jonge vrouw, de geur omarmt haar vrouwelijkheid en heeft een verfijnde smaak. 
Wat is de geur van parfum Federico Mahora 18? De geur van deze parfum lijkt op de geur van parfum Mademoiselle. Chypre met een kruidige noot.

Geurnoten Pure 18 parfum
Topnoten: sinaasappel, oranjebloesem.
Hartnoten: roos, jasmijn, ylang-ylang.
Basisnoten: witte musk, vetiveria, tonkaboon, vanille.

Geurfamilie: chypre.
Type: stralend, aantrekkelijk.
FM 18 geïnspireerd door Mademoiselle
Inhoud: 50 ml
Geur: 20 %
Code: 100018
Prijs: € 28.50    Coco Mademoiselle aanbieding

Parfum tester
Inhoud: 1,4 ml.
Code: 390018
Prijs: € 00.40    

18 FM parfum online goedkoop

4 opmerkingen:

  1. Anoniem11:25

    Heel zoet, bloemig en fris tegelijk. Dit is een zeer vrouwelijke geur. Ondanks zijn frisheid is het ook een mooie warme geur.
    Hij blijft wel heel lang zitten en ik mensen gekend op wie hij zalig ruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mmxknna14:08

    Parfum is fris en levendig, maar tegelijkertijd zacht, warm en omhullend. Sappige oranjeachtige citrus aan de voorkant en zachte bloemen in het midden en warme, gezellige vanille en tonka in de basis. En het is vetiver goed gedaan - geen slet hier. De eerste spray is helemaal oranje en rose voor mij. Dan lijkt al het andere samen te smelten en krijg ik de bloemen en de zoete geaarde warmte in één keer. Dit is de reden waarom je dit parfum met vrijwel elke outfit kunt combineren. Jeans en een wit overhemd, een zonnejurk, een pak. Geur werkt idealiter in elke omgeving, op elke leeftijd, in elk seizoen en zorgt ervoor dat je terug blijft komen voor meer omdat het zo speciaal is.
    De geur van dit parfum spreekt je bijna aan als je het verstuift. Er staat "Hallo, je bent zo speciale vrouw, en zo geliefd. Je bent intelligent, creatief en inspirerend."

    BeantwoordenVerwijderen
  3. geweldige parfum voor dames12:44

    Het is een geweldige, verleidelijke geur. De vanille en rozen in dit parfum zijn zo mooi en ik vind dit parfum elegant. Ik draag dit parfum graag op feestjes, bruiloften, Kerstmis of Valentijnsdag. Dit is mijn nieuwe favoriete parfum.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. fantastische, verfijnde geur19:36

    Op een kerstdag gaf ik mijn man een lijst met parfums, en ik zei hem er een te kiezen, waarvan hij ook de geur lekker vond. Dit parfum was, wat hij me cadeau deed voor Kerstmis!
    Het is een fantastische, verfijnde geur. Dit parfum is te sterk en te sensueel voor op kantoor. Ik draag hem het liefst 's avonds, bij koud weer, zeker niet in de zomer. Al mijn favoriete geurnoten in één parfumflesje: jasmijn, roos, witte musk.

    BeantwoordenVerwijderen