Helder Houtige Citrus Geur voor Vrouwen FM Parfum 843

 

FM 843 parfum lijkt op YSL libre 50 ml

PURE Royal 843 parfum voor vrouwen. De geur is licht en fris, maar ook warm en sterk, hij kan een paar uur aanhouden. Het is een mix van lavendel en vanille met een aangename ondertoon van hout en jasmijn. Als je van houtachtige parfums houdt, is dit een goede keuze.
Het is een veelzijdig parfum waar je het hele jaar door van kunt genieten, maar het ontvouwt zich vooral tijdens het lente- en zomerseizoen. De frisse en bloemige akkoorden doen denken aan bloeiende weiden en zonnige zomerdagen, waardoor het de perfecte metgezel is voor warm weer.
Deze geur is ontworpen voor een vrouw die moderne vrouwelijkheid belichaamt met een vleugje rebellie.
Wat inspireerde maken Federico Mahora 843 parfum? De geur van deze parfum lijkt op de geur van parfum Libre. Houtige luchtje met een citrus noot.

Geurnoten Pure Royal 843 parfum
Topnoten: mandarijn, citroen, lavende
Hartnoten: jasmijn, peer, oranjebloesem
Basisnoten: vanille, houtnoten, amber, musk

Geurfamilie: houtig.
Type: helder, elegant.
FM 843 parfum geïnspireerd door Libre
Inhoud: 50 ml
Geur: 20 %
Code: 170843
Prijs: € 37.50    Dune fm world parfum

Parfum tester
Inhoud: 1,4 ml.
Code: 390843
Prijs: € 00.40    winkel, zaak, werkplaats FM World

Koop in de winkel FM World

2 opmerkingen:

  1. Dit parfum ruikt heerlijk20:46

    Deze geur is mooi, vrouwelijk en elegant. De mix van oranjebloesem en vanille is de perfecte combinatie. Geur blijft de hele dag aanwezig. Ik was helemaal onder de indruk van de ingewikkelde geur en werd verliefd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem15:14

    Het aroma is in het begin heel helder, ik kan de sinaasappel duidelijk ruiken en de basis is al rustiger en omhullend, in de basis voel ik vanille goed. Een van de weinige parfums die ik op mezelf voel, alsof ik in een wolk zit. En natuurlijk de sfeer die de geur geeft: met deze geur voel ik me vrolijk, zelfverzekerd en sterk. Dit is slechts een bevestiging dat de geur een succes was. Nu komt deze parfumtijd eraan: koud en slecht weer.

    BeantwoordenVerwijderen