Voedingssupplement Slim Body System

 

Uitstekende ondersteuning tijdens een gewichtsverlies dieet. Uitstekende ondersteuning tijdens gewichtsbeheersing. Moderne formule op basis van glucomanan en chroom.

Glucomannan met chroom

Glucomannan, zwelling in de maag, geeft een gevoel van verzadiging, waardoor het bij het gebruik van een caloriearm dieet helpt om overmatig gewicht te verliezen. Chroom draagt bij tot het behoud van normale bloedglucosewaarden en heeft een positieve invloed op het metabolisme van macronutriënten.
Giet de inhoud van het zakje al roerend in 200 ml warm of lauw water. Onmiddellijk na bereiding opdrinken.

Hoe een voedingssupplement te nemen Slim Body System?

Gebruik dit voedingssupplement 1 tot 2 keer per dag, 25-35 minuten voor een maaltijd.

Capaciteit: 360 g.
Code: 801104
Prijs: € 106,95    Glucomannan afvallen ervaringen

Slim Body System ervaringen

4 opmerkingen:

  1. Anoniem16:34

    Werkt uitstekend om de eetlust te onderdrukken en geeft me een verzadigd gevoel, dus ik wil minder eten. Ik heb in het verleden verschillende diëten geprobeerd. Niemand heeft me geholpen, want ik had het gevoel dat ik honger had en andere voedingssupplementen gaven me een slecht gevoel. Veroorzaakt geen spijsverteringsproblemen. Dit keer ben ik erg blij met dit voedingssupplement. Dit product werkt erg goed. Ik raad aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Agnes11:14

    Ik gebruik Slim Body System nu ongeveer 3 maanden en dit is een van de beste producten voor gewichtsverlies. Het helpt me mijn eetlust onder controle te houden en veel minder te eten. Als gevolg daarvan ben ik een paar kilo afgevallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. FM Producten20:43

    Wat is glucomannaan en chroom?
    Glucomannaan wordt gewonnen uit de wortels van de konjac-plant, een natuurlijke, in water oplosbare voedingsvezel. Deze vezel neemt water op, neemt in volume toe en helpt de darmfunctie. Het kan ook de opname van suiker en cholesterol uit de darmen vertragen, waardoor het de suikerniveaus bij diabetes onder controle houdt en het cholesterolgehalte verlaagt.
    Chroom is een essentieel mineraal dat helpt bij het reguleren van de bloedsuikerspiegel. Het kan effectief zijn om de reactie van het lichaam op insuline te verbeteren of de bloedsuikerspiegel te verlagen bij mensen met diabetes. Bovendien kan het helpen bij het verminderen van honger, onbedwingbare trek en eetaanvallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ongelooflijke resultaten12:31

    Mijn eerste keer dat ik dit product probeer. Dit FM-voedingssupplement neem ik slechts één soms twee keer per dag. Het zwelt op tot ongeveer 8 x het oorspronkelijke volume en helpt bij het afvallen doordat het een verzadigd gevoel geeft. Werkt uitstekend om de eetlust te onderdrukken. Ik neem het voor het ontbijt of het avondeten. Na drie weken ben ik 7 kilo afgevallen en ben ik 3 centimeter van mijn middel kwijtgeraakt. Dit voedingssupplement werkt erg goed. Ik heb dit product aanbevolen aan mijn vrienden. Ik hou van federico mahora voedingssupplementen.

    BeantwoordenVerwijderen