Oosterse en Kruidige Parfum Dames FM 366

Yves Saint Laurent Black Opium parfum FM 366 luchtje
PURE Royal 366 parfum voor dames. Het parfum is een boeiend rebels en stedelijk, dat mysterieus en sexy uitstraalt. Met zijn unieke mix van noten laat het een blijvende indruk achter die zowel gedurfd als sensueel is.
De geur wordt gekenmerkt door een rijke en verslavende mix van koffie, vanille en witte bloemen. De eerste uitbarsting van koffie zorgt voor een warm en energiek aroma, terwijl de vanille een vleugje zoetheid en sensualiteit toevoegt. De witte bloemen, waaronder oranjebloesem en jasmijn, voegen een vrouwelijke ondertoon toe aan de geur.
Het parfum is ontworpen voor de rebelse en moderne vrouw, die een statement wil maken. Tijdens de koudere maanden zorgt de warmte van de koffie en vanille voor een behaaglijk en geruststellend gevoel, waardoor het een ideale geur is voor herfst en winter.
Wat is de geur van parfum Federico Mahora 366? De geur van deze parfum lijkt op de geur van parfum Black Opium. Oosters met een kruidige noot.

Geurnoten Pure Royal 366 parfum
Topnoten: roze peper, oranjebloesem, peer.
Hartnoten: koffie, jasmijn.
Basisnoten: vanille, patchoeli, cederhout.

Geurfamilie: oosters.
Type: rebels, stads, sexy, met een bite.
FM 366 geïnspireerd door Black Opium
Inhoud: 50 ml
Geur: 20 %
Code: 170366
Prijs: € 37.50    Black Opium aanbieding

Parfum tester
Inhoud: 1,4 ml.
Code: 390366
Prijs: € 00.40    

366 FM parfum online goedkoop

3 opmerkingen:

  1. FM PURE Royal 366 is sexy en mysterieus - is een zoete en gastronomische geur. Ik ben verliefd op deze geweldige geur die uniek en uitstekend is. Koffienoot is de meest verleidelijke en mooie in dit parfum vanwege de vanille die erin aanwezig is.
    Een geweldige geur om mannen gek van te maken dankzij de combinatie van kruidige en verleidelijke tonen. Geweldig voor de koelere weersomstandigheden en Kerstmis.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het beste parfum voor vrouwen15:43

    Ik was sceptisch bij het proberen van dit parfum, maar nu verloor ik mijn verstand voor deze geur. Dit parfum ruikt zo lekker, het is voor mij het beste een winteraroma. Het is het beste parfum voor vrouwen. Dit parfum zal ik opnieuw kopen. Sterk, zeer aan te bevelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem19:48

    Dit parfum is een van de weinige vrouwengeuren waar ik absoluut dol op ben. Ik draag het zelfs als ik alleen thuis ben, omdat het zo heerlijk ruikt. Ik hou van de koffienoot, die mooi samengaat met de patchouli. Dit is mijn enige koffiegeur voor vrouwen. Het is absoluut een diepe en omhullende, krachtige geur en als het werkt met je huidchemie, zoals bij mij, kun je het overal dragen.

    BeantwoordenVerwijderen