Aromatische Oriëntaalse Houtachtige Geur FM 822

FM 822 parfum lijkt op Yves Saint Laurent - Y 50ml
PURE Royal 822 parfum voor heren. Het is een kruidige en frisse, aromatische en subtiele geur. Geweldige alledaagse geur die geen hoofdpijn veroorzaakt in gesloten ruimtes zoals een kantoor.
Wat is de geur van parfum Federico Mahora 822? De geur van deze parfum lijkt op de geur van parfum Y. Oosters met een houtige noot.

Geurnoten Pure Royal 822 parfum
Topnoten: mandarijn, wierook, peper
Hartnoten: watertonen, lavendel, pruim
Basisnoten: ceder, sandelhout, vetiver, amber

Geurfamilie: oosters.
Type: gedurfd, multidimensionaal, verslavend.
FM 822 luchtje geïnspireerd door Y
Capaciteit: 50 ml
Geur: 20 %
Code: 170822
Prijs: € 37.50    Yves Saint Laurent Y fm World parfum

Parfum tester
Inhoud: 1,4 ml.
Code: 390822
Prijs: € 00.40    

1 opmerking:

  1. Anoniem11:34

    Ik heb het parfum ongeveer een jaar geleden getest en vind de geur erg lekker. Mijn vriendin heeft dit parfum voor Kerstmis voor me gekocht en ik ben het ermee eens dat het een winnaar is. Daarvoor werkt het naar mijn mening heel goed. Parfum werd mijn kenmerkende winter- en herfstgeur.

    BeantwoordenVerwijderen