Bloemige Fruitige Vrouwenparfum FM 01

FM 01 parfum lijkt op Givenchy Ange ou Demon Le Secret 50ml
PURE 01 parfum voor vrouwen. Fris en rustgevend, de geur is net als een ijsthee met cranberry's.
Het opent met delicate topnoten van verse citroen en groene thee, gevolgd door hartnoten van jasmijn, pioenroos en delicate cranberry. De basisnoten van patchouli en hout voegen een vleugje warmte en sensualiteit toe aan de geur.
De lichte en luchtige samenstelling maakt het bijzonder geschikt voor lente en zomer, omdat het de levendige en zonnige sfeer van deze seizoenen aanvult.
De geur spreekt die vrouwen aan, die tegelijkertijd van een koele en warme geur houden. Het is geschikt voor vrouwen van alle leeftijden die hun vrouwelijkheid met vertrouwen omarmen.
De geur van deze parfum lijkt op de geur van parfum Ange Demon Le Secret. Bloeming met een noot van patchoeli.

Geurnoten Pure 01 parfum
Topnoten: citroen, thee, cranberry.
Hartnoten: jasmijn, pioen, waterlelie.
Basisnoten: houtnoten, Patchoeli.

Geurfamilie: bloeming.
Type: koud en warm tegelijk.
FM 01 luchtje geïnspireerd door Ange ou Demon Secret
Inhoud: 50 ml
Geur: 20 %
Code: 100001
Prijs: € 28.50    

Parfum tester
Inhoud: 1,4 ml.
Code: 390001
Prijs: € 00.40    

2 opmerkingen:

  1. Anoniem17:59

    Mijn favoriete geur. Lekker geurtje vooral voor in de zomer en voor overdag. Beetje houtachtig wat het wel wat sjieker maakt. Geur blijft lang hangen waardoor je de hele dag lekker ruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mijn kenmerkende parfum11:56

    Ik heb dit parfum nu 3 jaar. Het geurcontrast is tussen koele, luchtige bloemen en warme houtachtige noten. Het is mijn favoriete geur, hoewel ik veel andere parfums in mijn collectie heb. Het is geschikt voor elke gelegenheid.

    BeantwoordenVerwijderen