Magnetisch Oriëntaalse Kruidige Geur FM 815

FM 815 parfum lijkt op Paco Rabanne Pure XS 50ml
PURE Royal 815 parfum voor heren. De mannengeur voor mannen die alles hebben. Perfect voor het midden van de herfst, het vroege voorjaar en de hele winter.
De geur van deze parfum lijkt op de geur van parfum Pure XS. Oosters met een kruidige noot.

Geurnoten Pure Royal 815 parfum
Topnoten: tijm, bergamot, grapefruit, galbanum, citroen.
Hartnoten: appel, kaneel, peper, vanille, lavendel, geranium.
Basisnoten: suiker, vetivera, myrrhe, olubanum, amber, musk, ledernoten.

Geurfamilie: oosters.
Type: wellustig, magnetisch.
FM 815 luchtje geïnspireerd door Pure XS
Inhoud: 50 ml
Geur: 20 %
Code: 170815
Prijs: € 37.50    

Parfum tester
Inhoud: 1,4 ml.
Code: 390815
Prijs: € 00.40    

1 opmerking:

  1. Anoniem12:23

    Dit is een geweldige geur. Deze geur heeft me volledig verrast. Ik voel een rokerig en toch fris aroma waar ik erg van geniet. Ik draag het elke dag. Het past zo goed in de avonden en nachten. Het parfum werd al snel een van mijn dagelijkse favoriete opties.

    BeantwoordenVerwijderen