Verleidelijke Chypre Bloemige Geur FM 803

FM 803 parfum lijkt op Jean Paul Gaultier Scandal 50ml
PURE Royal 803 parfum voor vrouwen. Het parfum is zoet, maar zeer aangenaam, dat sensualiteit en intriges combineert in een unieke geur.
Het opent met sappige en zoete tonen van sinaasappel en honing en evolueert naar een boeiend hart van gardenia en iris. Ten slotte vestigt de geur zich in een warme en omhullende basis van karamel- en patchoulinuances. Deze combinatie creëert een luxueus en toegeeflijk aroma dat zowel verfijning als speelsheid uitstraalt.
Het parfum is voor vrouwen die een geur waarderen die zowel vrouwelijkheid als durf uitstraalt. De nevenschikking van zoetheid en verleiding in deze geur is ontworpen voor vrouwen die durven op te vallen en een blijvende indruk achterlaten, waar ze ook gaan.
De zoete en sensuele tonen zijn bijzonder verleidelijk tijdens de koudere maanden en voegen warmte en diepte toe aan de koude lucht van herfst en winter.
Wat is de geur van parfum Federico Mahora 803? De geur van deze parfum lijkt op de geur van parfum Scandal. Chypre parfum met een bloemige noot.

Geurnoten Pure Royal 803 parfum
Topnoten: sinaasappel, honing, wilde perzik
Hartnoten: gardenia, oranjebloesem, lis
Basisnoten: patchoeli, vanille, amber

Geurfamilie: chypre.
Type: sensueel, verleidelijk, scandalisch.
FM 803 luchtje geïnspireerd door Scandal
Inhoud: 50 ml
Geur: 20 %
Code: 170803
Prijs: € 37.50    Scandal fm World parfum

Parfum tester
Inhoud: 1,4 ml.
Code: 390803
Prijs: € 00.40    

2 opmerkingen:

  1. Dit parfum is geweldig10:58

    Dit Pure Royal parfum ruikt zo zoet, sensueel, verleidelijk en lekker. Dit is een fantastisch parfum dat het zelfvertrouwen stimuleert. Ik heb het gevoel dat ik de wereld aan zou kunnen als ik dit brutale parfum draag. Ik kreeg dit FM-parfum als een vroeg kerstcadeau. Het zijn mijn eerste luxe parfums. Perfect FM World-geur voor dag en nacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem20:27

    Zeer zoete, gastronomische geur voor jonge vrouwen. Ik denk dat ik het beste gastronomische aroma voor mij heb gevonden. Ik wilde een kenmerkende geur en ik denk dat ik die net heb gevonden. Ik ben een fanaat als het gaat om geuren en vooral langdurige geuren. Dit FM World-parfum is voor vrouwen die op zoek zijn naar een langdurig parfum. Ik hoop deze parfums van mijn vriend voor kerst cadeau te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen