Sensueele Chypre Bloemige Geur Dames FM 802

FM 802 parfum lijkt op Calvin Klein Deep Euphoria 50ml
PURE Royal 802 parfum voor vrouwen. Het parfum is provocerend, sensueel, buitengewoon en stijlvol.
De geur opent met levendige topnoten, die een frisse en verkwikkende uitstraling creëren. Naarmate het zich ontwikkelt, doordringen de hartnoten de geur met een verleidelijke bloemenessentie. De basisnoten zorgen voor een warme en verleidelijke basis, die diepte en duurzaamheid aan de geur toevoegt.
Het parfum dat geschikt is voor speciale gelegenheden, date nights en formele evenementen, wanneer je een onvergetelijke indruk wilt maken. Het verleidelijke en provocerende karakter maakt het een geweldige keuze voor diegenen die op zoek zijn naar een geur die opvalt in een menigte.
Wat is de geur van parfum Federico Mahora 802? De geur van deze parfum lijkt op de geur van parfum Deep Euphoria. Chypre parfum met een bloemige noot.

Geurnoten Pure Royal 802 parfum
Topnoten: grapefruit, roze peperkorrel, marine akkoorden
Hartnoten: geranium, jasmijn, roos
Basisnoten: patchoeli, musk, vanille

Geurfamilie: chypre.
Type: sensueel, originee.
FM 802 luchtje geïnspireerd door Deep Euphoria
Inhoud: 50 ml
Geur: 20 %
Code: 170802
Prijs: € 37.50    Deep Euphoria fm World parfum

Parfum tester
Inhoud: 1,4 ml.
Code: 390802
Prijs: € 00.40    

1 opmerking:

  1. Anoniem14:29

    Absoluut mijn parfum. Ik hou van deze geur met heel mijn hart, zelfs ik was zwanger, gebruikte het constant, hoewel ik gevoelig was voor geuren, maar dit parfum stoorde me niet en gaf me alleen plezier. Een provocerende, sensuele, dure geur.

    BeantwoordenVerwijderen