Provocerende Oriëntaalse Bloemige Geur FM 820

FM 820 parfum lijkt op Paco Rabanne Pure XS For Her 50ml
PURE Royal 820 parfum voor vrouwen. Deze uitdagende en sensuele geur is een harmonieuze mix van bloemige en oosterse noten.
De openingsnoot is levendig en fruitig, met hints van sappige perzik. Naarmate de geur zich ontwikkelt, onthult het een sensueel hart van ylang-ylang, betoverende oranjebloesem en delicate roos. De basisnoten zijn warm en provocerend, de combinatie van vanille, sandelhout en ambergrijs laat een blijvende indruk achter.
Het parfum schittert vooral tijdens de koudere maanden. De rijkdom en warmte maken het ideaal voor herfst en winter, omhult de vrouwen in comfort en warmte. De geur is geschikt voor zowel overdag als 's avonds, waardoor het een veelzijdige keuze is voor elke gelegenheid.
De vrouw die dit parfum draagt, is zelfverzekerd, magnetisch. Deze geur vult haar persoonlijkheid aan en voegt een vleugje mysterie en sensueel aan haar toe.
Wat inspireerde maken Federico Mahora 820 parfum? De geur van deze parfum lijkt op de geur van parfum Pure XS For Her. Oosters parfum met een bloemige noot.

Geurnoten Pure Royal 820 parfum
Topnoten: oranjebloesem, perzik
Hartnoten: ylang-ylang, roos
Basisnoten: sandelhout, ambergrijs, vanille, muskus

Geurfamilie: oosters.
Type: sensueel, provocerend, magnetisch.
FM 82 luchtje geïnspireerd door Pure XS
Inhoud: 50 ml
Geur: 20 %
Code: 170820
Prijs: € 37.50    Pure XS For Her fm World parfum

Parfum tester
Inhoud: 1,4 ml.
Code: 390820
Prijs: € 00.40    

2 opmerkingen:

  1. Elvie11:22

    Het is een heerlijke, sexy, zoete geur die veel complimenten en aandacht trekt. Afgaande op de geurnoten, lijkt het alsof ik dit parfum alleen in de herfst of winter zou dragen, maar ik denk dat ik deze geur ook voor lente- en zomeravonden zou kunnen dragen. Ik droeg PURE Royal 820 parfum voor een reis naar Stockholm. Het was een heerlijke avond met alle kerstsfeer en versieringen. Mensen begonnen deze geur met mij te associëren, dus nu beschouw ik dit parfum als mijn handtekening.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem12:27

    Een heerlijke klassieke oriëntaalse bloemengeur. Het is een zoete en warme gourmandgeur die tederheid en sensualiteit oproept. Met die geweldige popcornnoot die niet onopgemerkt blijft en ik ben er dol op. Ik adviseer liefhebbers van zoete, aanhoudende en sillagegeuren.

    BeantwoordenVerwijderen