Lichte Oriëntaals Fruitige Geur FM Parfum 492

 

FM 492 parfum lijkt op Marc Jacobs Perfect 50ml

FM 492 parfum voor vrouwen. Dit FM-parfum is mooi, licht, warm en poederachtig.
Het straalt een harmonieuze mix van bloemige en fruitige tonen uit, waardoor een boeiende geur ontstaat die in de lucht blijft hangen. Met zijn onweerstaanbare combinatie van sappige rabarber, narcis, amandel en melk laat parfum een spoor van lichte zoetheid achter.
Deze voortreffelijke geur is perfect voor alle seizoenen, maar ruikt vooral tijdens de lente- en zomermaanden. Het lichte en poederachtige karakter past perfect bij bloeiende bloemen en zonnige dagen en voegt een vleugje vreugde toe aan elke gelegenheid. Of het nu een ontspannen wandeling in het park is of een bijeenkomst in de buitenlucht, parfum verbetert moeiteloos de sfeer en vrolijkt op.
Voel alsof je in de lucht zweeft met het lichte en zoete aroma. Dit is een solide keuze als je van een lichte oriëntaalse geur houdt.
Het is een geur voor de moderne vrouw die de imperfecties van het leven omarmt en haar unieke reis viert.
Kies kleding met zachte pastelkleuren of helderwitte kleding die past bij het lichte en vrouwelijke karakter van het parfum.
Wat is de geur van parfum Federico Mahora 492? De geur van deze parfum lijkt op de geur van parfum Perfect. Oosters met een fruitige geurnoten.

Geurnoten Pure 492 parfum
Topnoten: rabarber, narcis
Hartnoten: amandel, melk
Basisnoten: kasjmier, cederhout

Geurfamilie: oosters.
Type: licht, poederachtig
FM 492 luchtje geïnspireerd door Perfect
Inhoud: 50 ml.
Geur: 20 %
Code: 100492
Prijs: € 28.50    Perfect fm World parfum

Parfum tester
Inhoud: 1,4 ml.
Code: 390492
Prijs: € 00.40    

1 opmerking:

  1. Anoniem12:31

    Ik ben dol op deze geur. Ik kocht dit parfum de dag nadat het op de markt kwam. Ik geniet echt van deze geur. Door deze geur voel ik me ook heerlijk en mooi. Parfum blijft redelijk goed bij mij en mijn kleding, dus het is een groot genoegen voor mij. De geur blijft de hele dag hangen, maar is niet te sterk. Het is het beste FM-parfum dat ik ooit in mijn bezit heb gehad.

    BeantwoordenVerwijderen