Houtig Bloemig Parfum FM 313

FM 313 Parfums voor Dames parfum lijkt op Paco Rabanne Lady Million
FM 313 luxe parfum voor dames. Dit is een diepe en luxueuze, sterke, zoete en volwassen geur.
Het kan een geweldige optie zijn voor een avondje uit of een speciale gelegenheid, omdat het een sterke en langdurige geur heeft die een blijvende indruk kan achterlaten. Geur is een combinatie van fruitige en bloemige noten, met een sensuele en verleidelijke basis die je zeker een zelfverzekerd en glamoureus gevoel zal geven. Het is een geur voor overdag of 's avonds en voor herfst en winter.
De geur van deze parfum lijkt op de geur van parfum Lady Million. Houtig met een bloemige noot.

Geurnoten
Topnoten: citroen, framboos.
Hartnoten: oranjebloesem, jasmijn.
Basisnoten: patchoeli, witte honing.

Geurfamilie: houtig.
Type: chic, dwingend.
Inhoud: 50 ml
Geur: 20 %
Code: 170313.01
Prijs: € 37.50    Rose N'Roses aanbieding

Inhoud: 15 ml
Code: 170313.02
Prijs: € 28.50    Rose N'Roses aanbieding

Parfum tester
Inhoud: 1,4 ml.
Code: 390313
Prijs: € 00.40    Prijs, korting, lage prijs, verkoop, geweldige levering

848 FM parfum online goedkoop

2 opmerkingen:

  1. Anoniem13:10

    Heerlijk parfum. Ik vind dit een grappige en speelse geur. Een met honing overgoten bloemige geur die ook fruitig is deze parfum heeft het allemaal. Hij is leuk om te dragen en denk dat deze parfum door heel veel vrouwen kan Gewaardeerd Worden.
    Hij is aanwezig op een beleefde manier.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zeer goede geur13:30

    Ik ben verliefd op deze geur. Parfum is zoet en ruikt erg lekker en luxe. Ik hou van dit parfum, dat ik het flesje niet mee hoef te nemen als ik het huis verlaat, omdat de geur de hele dag bij mij blijft. Dit is mijn tweede fles en ik krijg altijd complimenten.

    BeantwoordenVerwijderen