Vrij Chypre Fruitige Vrouwenparfum FM 34

FM 34 parfum lijkt op Chanel Chance. 50ml
PURE 34 parfum voor vrouwen. De geur kan worden omschreven als een heerlijke mix van bloemige, fruitige en kruidige tonen, die een zoet genoeg maar fris genoeg aroma creëren.
De topnoten van het parfum bevatten levendige citrusakkoorden en sappig fruit, terwijl de hartnoten een boeket van delicate jasmijn en roze peper onthullen. De geur wordt afgerond met warme basisnoten van vanille en vetiver, die een aanhoudend spoor achterlaten.
Dit exquise parfum is veelzijdig en geschikt voor diverse gelegenheden gedurende het hele jaar. Het verfrissende en opbeurende karakter maakt het bijzonder geschikt voor lente en zomer, als aanvulling op de levendige energie en vrijheid van deze seizoenen. Bovendien lenen de fruitige en bloemige tonen zich uitstekend voor overdag, en voegen ze een vleugje frisheid en vrolijkheid toe aan je wereld.
Of je nu op weg bent naar een zakelijke bijeenkomst, een sociaal evenement of een romantisch diner, deze geur zal je aanwezigheid versterken en een blijvende indruk achterlaten.
Door de veelzijdigheid van het parfum past het naadloos bij zowel casual als formele kleding, waardoor het een extra vleugje delicaat aan je algehele look toevoegt.
Wat is de geur van parfum Federico Mahora 34? De geur van deze parfum lijkt op de geur van parfum Chance. Chypre met een fruitige noot.

Geurnoten Pure 34 parfum
Topnoten: iris, ananas, hyacint, roze peper.
Hartnoten: jasmijn, citroen.
Basisnoten: vanille, vetiveria, musk.

Geurfamilie: chypre.
Type: vrij, vrolijk.
FM 34 luchtje geïnspireerd door Chance
Inhoud: 50 ml
Geur: 20 %
Code: 100034
Prijs: € 28.50    Chance fm World parfum

Parfum tester
Inhoud: 1,4 ml.
Code: 390034
Prijs: € 00.40    

3 opmerkingen:

  1. Anoniem12:57

    De geur is klassiek, zoet en een beetje spicy/fruitig. Een heerlijk luchtje dat heel lang blijft hangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn Parfum17:31

    Parfum is sexy en elegant, als een vrouw die weet wat ze wil en haar aanwezigheid kenbaar maakt als ze de kamer binnenkomt. Het is warm en toch fris en kan op elk moment worden gedragen. Perfecte PURE FM-geur. Absoluut een van de beste parfums voor vrouwen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Parfum voor liefdesdag10:56

    Ik werd verliefd op de geur, toen ik dit parfum testte. Ik heb het zojuist aan mijn geurcollectie toegevoegd en ik moet zeggen dat deze geur anders is dan alles wat ik heb. Het ruikt heerlijk, het is zo vrouwelijk, en mijn vriend merkte de geur meteen op.

    BeantwoordenVerwijderen