Citrusvruchten Parfum voor Vrouwen FM 33

FM 33 parfum lijkt op Dolce & Gabbana Light Blue 50ml
PURE 33 parfum voor vrouwen. De geur is fris, schoon, maar niet overweldigend. Perfect, als je gewoon lekker wilt ruiken. Het is als een zachte, verfrissende adem van de zee op een hete zomerdag. Een zeer populaire zomergeur.
De geur opent met een uitbarsting van pittige Siciliaanse citroen en knapperige appel, waardoor een verfrissend en versterkend effect ontstaat. De hartnoten onthullen een delicaat boeket van jasmijnblaadjes en witte roos, wat een vleugje vrouwelijkheid en vrolijkheid toevoegt aan de compositie. Ten slotte creëren de basisnoten van cederhout en amber een warm en sensueel spoor.
Het parfum is bijzonder geschikt voor de warmere maanden, waardoor het een ideale keuze is voor lente en zomer. De lichte en luchtige aard van het parfum vormt een perfecte aanvulling op het zonnige weer en roept een gevoel van ontspanning en vrijheid op. Bovendien maken de frisse en citrusachtige tonen het geschikt om overdag te dragen, of je nu naar kantoor gaat, vrienden ontmoet, winkelt of geniet van een ontspannen wandeling in het park.
Deze geur is ontworpen voor de moderne, zelfverzekerde vrouw die het leven omarmt met vreugde en spontaniteit. Het parfum belichaamt haar levendige persoonlijkheid en vormt een aanvulling op haar dynamische levensstijl.
Als het gaat om het combineren van een outfit met dit parfum, kies dan voor lichte en heldere kleding die de essentie van de geur weerspiegelt. Het doel is om de algehele ervaring te verbeteren en een harmonieuze mix van stijl en geur te creëren.
Wat is de geur van parfum Federico Mahora 33? De geur van deze parfum lijkt op de geur van parfum Light Blue. Citrus met een noot van Siciliaanse citroen.

Geurnoten Pure 33 parfum
Topnoten: mango, Siciliaanse citroen, appe.
Hartnoten: jasmijn, bamboe, witte roos.
Basisnoten: cederhout, amber.

Geurfamilie: citrus.
Type: verfrissend, vrolijk.
FM 33 luchtje geïnspireerd door Light Blue
Inhoud: 50 ml
Geur: 20 %
Code: 100033
Prijs: € 28.50    Light Blue fm World parfum

Parfum tester
Inhoud: 1,4 ml.
Code: 390033
Prijs: € 00.40    

2 opmerkingen:

  1. parfum voor verzekeringsmakelaar13:30

    Ik ben een verzekeringsmakelaar en ik werk met mensen op kantoor en daarbuiten. Als ik met mijn klanten omga over verzekeringskwesties, wil ik niet dat de geur van parfum overweldigend is. Daarom gebruik ik dit parfum. Deze geur is niet overweldigend, maar het is licht, subtiel en aangenaam. Als u verzekeringsagent bent, is dit parfum perfect voor dagelijks gebruik.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zomer parfum20:39

    Kocht dit in een parfummonster voor Kerstmis, en het is nu mijn enige favoriet. Het heeft een lichte, frisse en schone geur. Mijn zomergeur, als het warm is, kies ik altijd voor deze parfums. Het is een van de twee geuren die ik altijd een lege fles heb, aan het einde van het warme seizoen. Dit parfum is een van mijn favorieten voor de zomer.

    BeantwoordenVerwijderen