Bloemige Oriëntaals Geur Dames FM 355

FM 355 parfum lijkt op Trussardi Donna Trussardi 2011 50ml
PURE Royal 355 parfum voor dames. De parfumgeur is een harmonieuze mix van bloemige, fruitige en houtachtige tonen, waardoor een multidimensionale ervaring ontstaat.
Het parfum opent met een uitbarsting van levendig fruit, dat een verfrissende en energieke toets toevoegt aan de compositie. Naarmate de geur evolueert, zal een boeket van delicate bloemige noten de geur doordringen met vrouwelijkheid en gratie. De basisnoten van parfum onthullen een warme en sensuele mix van cederhout, sandelhout en vanille. Deze houtachtige en warme akkoorden geven een blijvende diepte en verleidelijke allure aan de geur, waardoor het zo verleidelijk is.
Deze exquise geur is veelzijdig en geschikt voor diverse gelegenheden gedurende het hele jaar. De frisse en fruitige topnoten maken het bijzonder geschikt voor lente en zomer, omdat ze een gevoel van vitaliteit en speelsheid oproepen. De rijke en knusse basisnoten maken het echter ook een fantastische keuze voor de herfst en winter, en voegen een vleugje warmte en verfijning toe aan koudere dagen.
Het parfum is ontworpen voor de moderne vrouw, die klassieke schoonheid en tijdloze elegantie waardeert.
Wat is de geur van parfum Federico Mahora 355? De geur van deze parfum lijkt op de geur van parfum Truƨardi 2011. Bloeming met een oosterse noot.

Geurnoten Pure Royal 355 parfum
Topnoten: roos, alpenviooltje, katoenbloem.
Hartnoten: stofgeur.
Basisnoten: iris, musk.

Geurfamilie: bloeming.
Type: vredig, ontspannend.
FM 355 luchtje geïnspireerd door Truƨardi 2011
Inhoud: 50 ml
Geur: 20 %
Code: 170355
Prijs: € 37.50    Trussardi Donna 2011 fm World parfum

Parfum tester
Inhoud: 1,4 ml.
Code: 390355
Prijs: € 00.40    

2 opmerkingen:

  1. Anoniem11:12

    Het is een heerlijk romig parfum. Dit is echt een heerlijke geur. Ik hou van de zwoele lucht van witte bloemen en toch blijft het fris en luchtig, wat waarschijnlijk door de citrus komt. Een heel erg lekkere frisse zomerse geur. Op mijn huid blijft het parfum minstens 8 uur na een spray op de hals en decolleté en laat een lang spoor achter. Ik vind 'm heerlijk en ben erg blij met deze nieuwe aanwinst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem15:06

    Geur is erg lekker en licht. Lange tijd was ik op zoek naar een vervanger voor mijn favoriete parfum. Ik ben geen fan van zware en complexe geuren, ze verstikken me en ik acht het niet mogelijk om ze naar mijn werk te dragen.
    Dit FM-parfum is fris en warm. Voor mij is dit een standaardparfum dat in de hitte, op kantoor en in de winter op een sjaal kan worden gedragen. Geur is zeer veelzijdig. Dit parfum geeft me euforie, liefde op het eerste snuifje.

    BeantwoordenVerwijderen