Oriëntaals Bloemig Parfum voor Dames FM 436

Paco Rabanne Olympea parfum FM 436 luchtje
PURE 436 parfum voor vrouwen. Deze geur is zacht, ziltig en zoet. Met zijn zorgvuldig samengestelde noten is deze geur een echt olfactorisch meesterwerk.
De geur opent met zachte en zoute akkoorden. Naarmate de geur evolueert, ontstaat er een delicaat bloemenboeket, met hints van roos en waterlelie, die een elegante toets toevoegen. De algehele compositie wordt afgerond met een sensuele en verslavende basis van kasjmierhout, gecombineerd met de subtiele zoetheid van vanille en de warmte van ambergris
Dit parfum is veelzijdig geschikt voor verschillende seizoenen en gelegenheden. De zoute en verfrissende topnoten maken het bijzonder ideaal voor lente en zomer, omdat het een aanvulling vormt op het zonnige en levendige weer van die seizoenen. De warme en zoete basisnoten maken het echter ook geschikt voor de koudere maanden, en voegen een gezellige en charmante geur toe.
Wat is de geur van parfum Federico Mahora 436? De geur van deze parfum lijkt op de geur van parfum Olympea. Oosters parfum met een bloemige noot.

Geurnoten Pure 436 parfum
Topnoten: kokosnoot, hazelnoot, lelietjes-van-dalen
Hartnoten: oranjebloesem, roos
Basisnoten: kasjmierhout, vanille, amber

Geurfamilie: oosters.
Type: charmant, rebels
FM 436 geïnspireerd door Olympea
Inhoud: 50 ml
Geur: 20 %
Code: 100436
Prijs: € 28.50    Olympea aanbieding

Parfum tester
Inhoud: 1,4 ml.
Code: 390436
Prijs: € 00.40    

436 FM parfum online goedkoop

3 opmerkingen:

  1. Anoniem16:21

    Ik vind FM 436 echt een heerlijke geur. Het is een erg zwoele en zoete geur en ik ruik de witte bloemen heel goed. Ook de vanille is aanwezig maar niet te sterk gelukkig want anders wordt het veel te zoet. Super parfum, echt een aanrader.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. delicate parfumgeur14:12

    Echt blij dat ik dit FM-parfum heb gekocht, het is heerlijk en een beetje zoet maar erg delicaat. Parfum heeft een frisse en zoete geur, en dat is het soort geur waar ik meestal voor ga. Geur was een goede kracht, niet te overweldigend, maar sterk genoeg om de bloemengeur te krijgen en de geur hield een paar uur aan. Ik zal zeker opnieuw kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zoute vanille combinatie21:36

    Ik heb ongeveer een week geleden parfum gekocht en ik krijg zoveel complimenten. Dit parfum heb ik geprobeerd en ik hou erg van de zoute vanille combinatie. Voor mij ruikt het naar een strandvakantie, als ik uit het water kom en in de zon blijf om een beetje op te drogen, dus als een warme zoute huid en voor mij ruikt het goddelijk. Ik denk dat geur lang meegaat, de volgende dag rook ik parfum op de kleding en ik vond het zelfs nog lekkerder. Het is een van mijn favorieten.

    BeantwoordenVerwijderen