Bloemig Fruitig Parfum voor Dames FM 437

FM 437 parfum lijkt op Hugo Boss The Scent For Her 50ml
PURE 437 parfum voor vrouwenHet is een mix van verleidelijke en hemelse noten die een verleidelijke en hemelse uitstraling creëren rond de vrouw die het draagt.
De geur van dit parfum is het best te omschrijven als een warme en verleidelijke geur. Het opent met fruitige en bloemige akkoorden, waaronder perzik en fresia, die een vleugje frisheid geven. Naarmate het zich ontwikkelt, voegen de hartnoten van osmanthusbloesem en cacao diepte en complexiteit toe aan de geur. De basisnoten van vanille- en amberakkoorden zorgen voor een aanhoudende warmte die een blijvende indruk achterlaat.
Door zijn warme en gourmandkarakter is hij bijzonder geschikt voor koelere seizoenen zoals herfst en winter. De verleidelijke kwaliteiten maken het perfect voor avondevenementen en romantische ontmoetingen.
De vrouw die dit parfum draagt is elegant, zelfverzekerd en moeiteloos boeiend. Ze straalt een sfeer van mysterie en sensualiteit uit en trekt mensen naar zich toe met haar magnetische aanwezigheid. Dit parfum vult haar persoonlijkheid aan, versterkt haar allure en laat een blijvende indruk achter. Dus geef je over aan de betovering van parfum en laat het je natuurlijke charme en aantrekkelijkheid accentueren.
Wat is de geur van parfum Federico Mahora 437? De geur van deze parfum lijkt op de geur van parfum The Scent. Bloeming parfum met een fruitige noot.

Geurnoten Pure 437 parfum
Topnoten: bergamot, aardbei, verse bloemen
Hartnoten: perzik, osmanthus, framboos macarons
Basisnoten: cacao, amber, vanille

Geurfamilie: bloeming.
Type: verleidelijk, vol zoetigheid
FM 437 luchtje geïnspireerd door The Scent
Inhoud: 50 ml
Geur: 20 %
Code: 100437
Prijs: € 28.50    Boss The Scent fm World parfum

Parfum tester
Inhoud: 1,4 ml.
Code: 390437
Prijs: € 00.40    

2 opmerkingen:

  1. Anoniem12:35

    Nu hou ik zelf van wat zwaardere luchtjes en past deze helemaal bij mij. Want die zijn erg lekker. Fris fruitig en bloemig met een klein kruidig accent. Nadat ik de geur heb opgedaan voelde ik mij niet alleen sexy maar ook supervrouwelijk. Met deze zomerse temperaturen is deze geur zeker een aanrader.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem10:40

    Dit FM-parfum werd vanaf de eerste dag verliefd op mij. Delicaat zoete geur met perzik is perfect voor mij in de winter. Bij koud weer ruikt parfum zoet en karamel. De geur is naar mijn mening tijdloos en past bij absoluut elke vrouw en elk meisje. Dit is het parfum voor de winter en de kerst.

    BeantwoordenVerwijderen