Voedingssupplement Cellufight

Een innovatief antwoord op een hedendaags probleem die niet alleen vrouwen treft maar ook mannen. Het werkt op twee manieren: de bron van het probleem bestrijden en zijn negatieve effecten
bestrijden. Zorgvuldig geselecteerde plantenextracten reinigen het lichaam van toxine en behouden een normaal vetmetabolisme alsook vermindert het cellulite. Het product ondersteunt ook een normaal lichaamsgewicht en werkt tegelijkertijd aan het behoud van de natuurlijke stevigheid en elasticiteit van de huid.

Wat veroorzaakt cellulitis?

Cellulitis is een vaak voorkomend probleem dat niet alleen vrouwen treft maar ook steeds meer en meer mannen. Het verschijnt voornamelijk rond de borsten, buik en dijen in de vorm van kleine vetophopingen die je kan voelen op het oppervlak van de huid. Er zijn veel redenen waarom het verschijnt zoals:
Een abnormaal hormoonbalans – wanneer het oestrogeenniveau in het lichaam verhoogt is en tegelijkertijd een tekort aan progesteron. Tekort aan fysieke activiteit. Slecht dieet – overtollige consumptie van suiker en zout. Roken, genetische aanleg.

Een weelde van kruidencomponenten voor een stevige en gladde huid:

Kurkuma-extract – ondersteunt de reiniging van het lichaam en behoudt een goed niveau van vet metabolisme, vermindert tekenen van cellulite alsook je hongergevoel gedurende de dag.
Gotu Kola extract – helpt je huid zijn natuurlijke stevigheid en elasticiteit te behouden alsook de structuur in vetweefsel.
Indisch coleus extract – bevat forskoline, dat het proces achter het vet metabolisme verbetert, werkt effectief om een normaal lichaamsgewicht te behouden en vermindert zichtbaar de zogenaamde sinaasappelhuid.
Zoet klaver en paardenkastanje-extract zorgt voor een optimale bloedtoevoer, één van de belangrijkste methode om cellulite tegen te gaan.
Cellulitis is een vaak voorkomend problem. Het ziet er niet alleen lelijk uit, het heeft ook een invloed op onze gezondheid aangezien het onze lymfe- en bloedvezels samendrukt en de verwijdering van toxine belemmert. Ontdek de innovatieve Anti-Cellulitis tabletten en laat deze problemen eens en voor altijd achter je.

Hoe een voedingssupplement te nemen Cellufight?

Neem 1 tablet met water tweemaal per dag.
Code: 801036
Prijs: € 63,50    

2 opmerkingen:

  1. Anoniem13:09

    Ik heb altijd cellulitis op mijn dijen gehad. Ik begon anti-cellulitis pillen te drinken en vergat cellulitis. Dit product is echt goed als je van de cellulitis af wilt komen. Ik denk dat er iets goeds is aan het nemen van dit voedingssupplement, dus ik ga nog een maand door. Ik zal de eerste fles leegmaken en er nog een kopen.
    Lichaamsbeweging, gezond eten en anticellulitispillen helpen me bij het bestrijden van cellulitis.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fitness10:48

    Veel mensen zouden het feit willen verbergen dat ze cellulitis hebben. Als u cellulitis wilt bestrijden, moet u dagelijks voldoende water drinken en alcohol en/of suikerhoudende cafeïnehoudende dranken beperken. Ik neem het collageen en dit voedingssupplement, ik gebruikte koffiescrub, oefeningen en mijn cellulitis ging van kuiltjes ter grootte van een erwt tot bijna nul. Deze zomer hoop ik in bikini te zitten.

    BeantwoordenVerwijderen