Sensueele Oriëntaals Bloemige Geur Dames FM 446

FM 446 parfum lijkt op Givenchy L'Interdit 50ml
PURE 446 parfum voor vrouwen. De betoverende geur is een harmonieuze mix van bloemige, houtachtige en oosterse tonen, die ruikt naar een lente die naar de zomer gaat.
Met zijn delicate maar krachtige compositie creëert parfum een ervaring van mysterie en sensualiteit. De topnoten van oranjebloesem en jasmijn verstrengelen zich met de hartnoten van tuberoos en vetiver, terwijl de basisnoten van patchouli en vanille diepte en rijkdom toevoegen aan de geur. Deze voortreffelijke combinatie resulteert in een geur die zowel tijdloos als modern is, waardoor hij geschikt is voor elke gelegenheid.
Het is een veelzijdige geur die het hele jaar door gedragen kan worden. De bloemige ondertonen maken het bijzonder geschikt voor lente en zomer en voegen een vleugje frisheid en vrouwelijkheid toe aan het warme weer. De warme en geruststellende basisnoten maken het echter ook een gezellige keuze voor de warmere herfst- en wintermaanden.
Het is voor de vrouw die niet bang is om gedurfd en mysterieus te zijn en een blijvende indruk achter te laten, waar ze ook gaat. De geur belichaamt kracht en allure, waardoor het een perfecte match is voor de moderne, onafhankelijke vrouw die luxe en verfijning waardeert.
De sleutel is om kleding te kiezen die je persoonlijke stijl weerspiegelt en tegelijkertijd de geur laat schijnen.
Wat is de geur van parfum Federico Mahora 446? De geur van deze parfum lijkt op de geur van parfum L'Interdit. Bloemig parfum met een oosterse noot.

Geurnoten Pure 446 parfum
Topnoten: bergamot, appel, hyacinth, petitgrain
Hartnoten: oranjebloesem, jasmijn, tuberose, roos
Basisnoten: cederhout, vanille, musk, kasjmierhout, droge amber, heliotroop

Geurfamilie: bloemig.
Type: sensueel, rebels
FM 446 luchtje geïnspireerd door L'Interdit
Inhoud: 50 ml.
Geur: 20 %
Code: 100446
Prijs: € 28.50    

Parfum tester
Inhoud: 1,4 ml.
Code: 390446
Prijs: € 00.40    

2 opmerkingen:

  1. Geweldig parfum16:40

    Het lijkt erg zoet, maar het is een unieke geur. Ik ben dol op dit parfum, maar ik heb geen kenmerkende geur, omdat ik van zoveel geuren hou. Ik hou van een verscheidenheid aan parfums met veel verschillende tonen. Deze geur blijft echt lang hangen, ik zou zeggen 6 uur. Geur blijft dagenlang op de kleding zitten. Ik heb hem gebruikt voor herfst en winter. Ik gebruik altijd maar 2-3 verstuivingen, als ik 's avonds uitga.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem20:06

    Dit parfum is perfect. De geur is zoet als bloemen, ik draag het zeker op een date, omdat het ook een sterke houtachtige geur heeft, waardoor ik me mooi voel. De bloemengeur is geweldig voor vrouwen van elke leeftijd. Parfum heeft zo'n geweldige zoete geur en is zeer langdurig. Ik raad dit parfum echt aan. Je moet dit parfum kopen.

    BeantwoordenVerwijderen