Elegante Chypre Fruitige Geur Dames FM 372

FM 372 parfum lijkt op Creed Aventus for Her 50ml
PURE 372 parfum voor vrouwen. Met zijn unieke mix van fruitige en bloemige tonen creëert het een betoverende uitstraling die een blijvende indruk achterlaat.
De geur opent met een uitbarsting van sappige appel, bergamot en citroen, waardoor een fruitige en frisse topnoot ontstaat. Terwijl de geur tot rust komt, verschijnen delicate rozen- en lelieblaadjes, die een vrouwelijke en romantische toets toevoegen. De geur wordt verder versterkt door een rijke basis van ylang-ylang, amber en patchouli, die een warm en diep aroma onthult.
De frisse en fruitige topnoten maken het bijzonder geschikt voor de lente en de zomer en roepen een gevoel van vreugde en vitaliteit op. Tijdens deze warmere maanden is het perfect voor evenementen overdag, of het nu gaat om een brunch, lunch of een informeel uitje.
De verleidelijke en klassieke ondertonen van de geur maken het ook een uitstekende keuze voor avondkleding. De diepte en sensualiteit lenen zich goed voor koelere seizoenen zoals herfst en winter. Het kan een vleugje elegantie toevoegen aan een avondje uit of een formeel evenement en een spoor van een betoverend aroma achterlaten.
Deze geur is ontworpen voor de moderne en zelfverzekerde vrouw die zowel luxe als individualiteit waardeert. Dit parfum belichaamt een harmonieuze mix van kracht en vrouwelijkheid, waardoor het geschikt is voor vrouwen van alle leeftijden en persoonlijkheden.
Als het gaat om het combineren van een outfit met deze geur, is het een aanvulling op verschillende stijlen. De veelzijdigheid van de geur maakt het mogelijk om elk ensemble te verbeteren, of het nu een klassieke en formele of casual outfit is.
Wat is de geur van parfum Federico Mahora 372? De geur van deze parfum lijkt op de geur van parfum Aventus for Her. Chypre met een fruitge noot.

Geurnoten Pure 372 parfum
Topnoten: patchoeli, groene appel, bergamot, citroen, roze peper.
Hartnoten: sandelhout, roos, muskus.
Basisnoten: perzik, zwarte bes, lelie, ylang ylang, amber.

Geurfamilie: chypre.
Type: elegant, klassiek, gebalanceerd.
FM 372 luchtje geïnspireerd door Aventus for Her
Inhoud: 50 ml
Geur: 20 %
Code: 100372
Prijs: € 28.50    Aventus for Her fm World parfum

Parfum tester
Inhoud: 1,4 ml.
Code: 390372
Prijs: € 00.40    

2 opmerkingen:

  1. De levensduur is erg goed12:33

    Ik hou erg van dit parfum. Ik vond dat deze geur werd gedomineerd door een perziknoot en een patchouli-noot, met een rozennoot heel erg op de achtergrond. Parfum blijft voor altijd op mijn kleding zitten. Ik kan het zelfs na het douchen op mij ruiken. Mijn man is er ook dol op en draagt hem vaak. Deze geur komt mij niet als vrouwelijk over, en ik zou het als unisex beschouwen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kenmerkende geur14:09

    Ik heb deze parfum al een tijdje begeerd. Aanvankelijk kon ik niet kiezen tussen FM 491 en FM 372. Ik koos voor het laatste omdat het zachter is en meer bloemige tonen heeft. Het is uniek en onderscheidend en heel bijzonder. Ik hou ervan. Als ik hem draag krijg ik zoveel complimenten over de heerlijke geur. Nu is FM-parfums mijn nieuwe parfum, ze zijn absoluut de beste.

    BeantwoordenVerwijderen