Milde Fris Varen Guer Heren FM 831

FM 831 parfum lijkt op Iceberg Homme 50ml
PURE Royal 831 parfum voor mannen. Het is een frisse en kruidige, aangenaame en milde geur.
Wat is de geur van parfum Federico Mahora 831? De geur van deze parfum lijkt op de geur van parfum Iɔeberg Homme. Varen met een noot van lavendel.

Geurnoten PURE Royal 831 parfum
Topnoten: bergamot, mandarijn, groene noten.
Hartnoten: lavendel, rabarber, appelbloesem.
Basisnoten: sandelhout, eikenmos, cederhout, musk.

Geurfamilievaren.
Type: transparant, fris, mild.
FM 831 luchtje geïnspireerd door I Homme
Inhoud: 50 ml
Geur: 20 %
Code: 170831
Prijs: € 37.50    Iceberg Homme fm World parfum

Parfum tester
Inhoud: 1,4 ml.
Code: 390831
Prijs: € 00.40    

1 opmerking:

  1. Anoniem09:58

    Dit parfum is mijn favoriete, kenmerkende, mannelijke geur. Ik heb veel parfumflesjes doorgenomen... naar mijn mening echt onderschatte onontdekte geur, dus het maakt parfum specialer. Zo uniek deze geur, ik ruik speciaal, ik ruik niet zoals iemand anders.

    BeantwoordenVerwijderen