Sterk Oriëntaalse Fruitige Geur Heren FM 830

FM 830 parfum lijkt op Giorgio Armani Code Absolu 50ml
PURE Royal 830 parfum voor heren. Het is een sterke en warme, aromatische en vanille geur. De geur is voor herfst en winter. Zeer veelzijdig qua occasions.
Wat is de geur van parfum Federico Mahora 830? De geur van deze parfum lijkt op de geur van parfum Code Absolu. Oosters met een fruitige noot.

Geurnoten Pure Royal 830 parfum
Topnoten: groene appel, mandarijn.
Hartnoten: oranjebloesem, lavendel, wortelzaad, noot van rum, nootmuskaat.
Basisnoten: eder, vanille, tonkaboon, cederhout.

Geurfamilie: oosters.
Type: sterk, voor zelfverzekerde mannen.
FM 830 luchtje geïnspireerd door Code Absolu
Inhoud: 50 ml
Geur: 20 %
Code: 170830
Prijs: € 37.50    Code Absolu fm World parfum

Parfum tester
Inhoud: 1,4 ml.
Code: 390830
Prijs: € 00.40    

1 opmerking:

  1. Anoniem10:17

    Ik was op zoek naar een rijke, mooie, zoete herfst-, nacht- en wintergeur en ik kreeg dit parfum te zien. Ik probeer een kleine geurcollectie op te bouwen en ik heb een goede herfst/winterparfum gevonden die ik leuk vind. Geweldige geur, levensduur, projectie.

    BeantwoordenVerwijderen