Duidelijke Bloemige Fruitige Geur voor Vrouwen FM 836

FM 836 parfum lijkt op Dolce & Gabbana Dolce Peony 50 ml
PURE Royal 836 parfum voor vrouwen. Het parfum heeft een aangename geur, die het aroma van een weelderige pioenroos in volle bloei verspreidt. Het is een harmonieuze mix van bloemige en fruitige noten, zorgvuldig samengesteld om een optimistische en aangename geur te creëren.
De geur begint met een uitbarsting van frisheid, terwijl pittige bergamot en sappige peer in de schijnwerpers staan. Deze verkwikkende topnoten creëren een onmiddellijk gevoel van energie en vitaliteit, wekken de zintuigen op en vormen het toneel voor de bloemensymfonie die gaat komen.
Naarmate de geur zich ontwikkelt, staan de hartnoten centraal en onthullen ze de geurster, pioenroos. De pioenroos komt prachtig tot zijn recht en straalt elegantie en romantiek uit. De delicate en fluweelachtige bloembladen van de pioenbloem ontvouwen zich en omhullen de vrouwen in een zachte en betoverende bloemenomhelzing. Deze kernnoot is het hart en de ziel van dit parfum en geeft de compositie een gevoel van vrouwelijkheid en gratie.
Het voltooien van de geur is een warme en sensuele basis. Houtachtige noten voegen diepte en rijkdom toe en vormen een solide basis voor het bloemenboeket. De basisnoten dragen bij aan de algehele levensduur en sillage van het parfum, waardoor de geur mooi op de huid blijft hangen.
Het is een geur die moeiteloos de vreugde en levendigheid van de natuur vastlegt, waardoor het een ideale keuze is voor diegenen die op zoek zijn naar een verfrissende en opbeurende geurervaring.
Het parfum is voor de vrouw die de schoonheid van de natuur waardeert, zich graag overgeeft aan luxe geuren en op zoek is naar een geur die haar levendige en boeiende geest weerspiegelt.
Wat inspireerde maken Federico Mahora 836 parfum? De geur van deze parfum lijkt op de geur van parfum Dolce Peony. Bloemig luchtje met een noot van fruitige.

Geurnoten Pure Royal 836 parfum
Topnoten: peer, appel, bergamot, lily of the valley, framboos
Hartnoten: pioen, roos, magnolia, fresia
Basisnoten: Sandalwood, wood, patchouli, amber

Geurfamilie: bloemig.
Type: duidelijk, aangenaam, optimistisch
FM 836 parfum geïnspireerd door Dolce Peony
Inhoud: 50 ml
Geur: 20 %
Code: 170836
Prijs: € 37.50    Dolce Peony fm world parfum

Parfum tester
Inhoud: 1,4 ml.
Code: 390836
Prijs: € 00.40    Prijs, korting, lage prijs, verkoop, geweldige levering

Kopen in de FM World Koop in de winkel winkel, zaak, werkplaats

3 opmerkingen:

  1. zdfb14:47

    De geur is fruitig en bloemig. Het ruikt helder, aangenaam, warm en een beetje zoet. Het is verfijnd genoeg voor avondkleding. De geur is snel weg na het sprayen in mijn nek, maar deze geur blijft vrij lang op mijn kleding zitten. Ruikt geweldig en is een van mijn favoriete parfums. Ik zou dit parfum aanraden aan iemand die een licht fruitige bloemengeur wil.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem19:00

    Zachte, heldere, aangename en frisse geur. Dit is absoluut mijn favoriete parfum. Maar de levensduur van de geur is slechts ongeveer 1-2 uur. Ik wou dat deze geur langer bij me bleef, want ik hou echt van deze geur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem16:30

    Deze geur is voor mij als een lichte zijden jurk met kleine bloemen. Kennismaking met dit parfum was onverwacht, maar ik geloof dat het het lot was. Ik zal de eerste keer dat ik het probeerde nooit vergeten. Het was liefde op het eerste gezicht. Zeer mooie en moderne geur. Perfect gemaakt, balans in alles.

    BeantwoordenVerwijderen