Origineele Oriëntaalse Houtachtige Geur FM 837

FM 837 parfum lijkt op Carolina Herrera Bad Boy 50ml
PURE Royal 837 parfum voor heren. De geur wordt geopend met een krachtige mix van witte en zwarte peper met bergamot. Ceder vormt samen met salie het hart en de basis bestaat uit cacao, amberhout en tonkaboon.
Wat is de geur van parfum Federico Mahora 837? De geur van deze parfum lijkt op de geur van parfum Bad Boy. Oosters met een houtige noot.

Geurnoten Pure Royal 837 parfum
Topnoten: bergamot, zwarte peper, witte peper.
Hartnoten: cedarhout, salie.
Basisnoten: tonkaboon, amberwood, cacao.

Geurfamilie: oosters.
Type: ambitieus, origineel, nieuwsgierig.
FM 837 luchtje geïnspireerd door Bad Boy
Inhoud: 50 ml
Geur: 20 %
Code: 170837
Prijs: € 37.50    Bad Boy fm World parfum

Parfum tester
Inhoud: 1,4 ml.
Code: 390837
Prijs: € 00.40    

1 opmerking:

  1. Anoniem12:42

    Eigenlijk heb ik dit parfum een paar dagen geleden voor het eerst getest. Ik liet mijn vriendin parfum op mijn shirt spuiten, zodat ik het kon testen. Ik hou van de tonen van cacao, amberhout en peper. Mijn vriendin houdt van deze geur, zelfs nog meer, dus ze heeft hem voor mij gekocht. Parfum om alleen op dates te dragen.

    BeantwoordenVerwijderen