Excentriek Bloemige en Oriëntaals Geur FM 489

FM 489 parfum lijkt op Thierry Mugler Alien 50ml
PURE 489 parfum voor vrouwen. Deze geur is extra zoet maar tegelijkertijd sexy. Als je van zoete geuren houdt, dan is dit parfum voor jou.
Het straalt een intrigerende mix uit van bloemige, houtachtige en amberachtige tonen die een betoverende uitstraling creëren. De geur opent met een uitbarsting van jasmijn, gevolgd door warme en sensuele houtachtige ondertonen. De rijke basisnoten van amber geven het een mysterieus en verleidelijk karakter.
Deze betoverende geur is geschikt voor verschillende seizoenen en gelegenheden. Het warme en sensuele karakter maakt het perfect voor koelere maanden zoals herfst en winter wanneer je een geur wilt die je omhult met zijn geruststellende omhelzing. Door de veelzijdigheid van parfum kan het echter ook tijdens lente- en zomeravonden worden gedragen, wat een intrigerend tintje aan je outfit geeft.
De unieke mix van bloemige, houtachtige en amberachtige tonen in parfum maken het tot een veelzijdige geur, die kan worden gecombineerd met een breed scala aan kleding. Of je nu gekleed gaat voor een formele gelegenheid of voor een casual chique look gaat, parfum geeft elke kleding een extra vleugje allure.
Wat is de geur van parfum Federico Mahora 489? De geur van deze parfum lijkt op de geur van parfum Alien. Bloemig met een oosterse noot.

Geurnoten Pure 489 parfum
Topnoten: groen blad, anijs, zwarte stroom.
Hartnoten: oranjebloesem, watertonen, , lily of the valley, kasjmierhout.
Basisnoten: cedarwood, patchouli, tonkaboon, ambergris.

Geurfamilie: bloemig.
Type: futuristisch, excentriek.
FM 489 luchtje geïnspireerd door Alien
Inhoud: 50 ml
Geur: 20 %
Code: 100489
Prijs: € 28.50    Alien fm World parfum

Parfum tester
Inhoud: 1,4 ml.
Code: 390489
Prijs: € 00.40    

2 opmerkingen:

  1. heerlijke warme geur19:38

    Ik hou van de geur, het is excentriek, warm, vrouwelijk. Ik ben al heel lang verliefd op deze geur. Het is een interessante geur en gaat ook behoorlijk lang mee. Deze parfum heb ik al meerdere keren gekocht. Echt een goede prijs. Ik raad dit parfum aan andere sterke vrouwen aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. kenmerkende geur16:53

    Ik ontdekte dit parfum vorig jaar en de geur is geweldig. Dit parfum is buitengewoon uniek, ik voel me uit een andere wereld als ik het draag. Dus ik denk niet dat het door iedereen gedragen wordt.
    Dit is mijn winterparfum, het is sterk, uniek en sexy. Elke keer als ik deze geur draag, krijg ik complimenten en de geur blijft de hele dag hangen. Mijn favoriete wintergeur. Ik zal het altijd in mijn collectie hebben. Mijn kenmerkende geur.

    BeantwoordenVerwijderen