Sereen Bloemige Fruitige Geur voor Vrouwen FM Parfum 847

 

FM 847 parfum lijkt op Giorgio Armani My Way 50 ml

PURE Royal 847 parfum voor vrouwen. Het parfum is sereen, met bloemige en fruitige accenten. Het is gemaakt met zorgvuldig geselecteerde ingrediënten om een geur te creëren die zowel ontspannend als vriendelijk is.
De geur opent met een frisse en pittige uitbarsting van bergamot en lychee, die de compositie een levendige en verkwikkende doorbraak geeft. Naarmate de geur zich ontwikkelt, onthult het hart delicate en bloemige noten van viooltje en jasmijn, die een sensueel en romantisch tintje geven. Ten slotte zorgen de basisnoten van romige pruim en warme witte muskus voor een zachte en vriendelijke omhelzing.
Het is een geur voor overdag en in de zomer en zou goed werken op kantoor of in een andere informele omgeving. Als je iets moois, vriendelijks, sereens en veelzijdigs wilt, is dit een goede keuze.
Wat inspireerde maken Federico Mahora 847 parfum? De geur van deze parfum lijkt op de geur van parfum My Way. Bloemig luchtje met een noot van fruitige.

Geurnoten Pure Royal 847 parfum
Topnoten:  mandarijn, ylang-ylang, peer, rood fruit
Hartnoten: sambac jasmijn, abrikoos, cederhout, oranjebloesem
Basisnoten: vanille, tuberoos, amber, musk

Geurfamilie: bloemig.
Type: vriendelijk, sereen
FM 847 parfum geïnspireerd door My Way
Inhoud: 50 ml
Geur: 20 %
Code: 170847
Prijs: € 37.50    My Way fm world parfum

Parfum tester
Inhoud: 1,4 ml.
Code: 390847
Prijs: € 00.40    Prijs, korting, lage prijs, verkoop, geweldige levering

Kopen in de FM World Koop in de winkel winkel, zaak, werkplaats

4 opmerkingen:

  1. Ruikt heerlijk16:05

    Deze FM World-geur is zo geweldig en mooi. Bloemige tonen prikkelen je zintuigen en voeren je mee naar een geheime tuin. Parfum heeft een zoete, bloemige geur die niet overweldigend is. Het is zo warm en zoet, alle vrouwen moeten dit parfum in collectie hebben. Het is een zeer vrouwelijk Pure Royal-parfum en ik hou van de manier waarop het ruikt. Dit parfum kan voor elke gelegenheid worden gedragen. U zult niet teleurgesteld worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. beste luxe parfums voor vrouwen13:22

    Dit is een mooie, heerlijke geur en zeer vrouwelijk. Ik ben dol op dit FM-parfum en hoop het dit jaar als kerstcadeau van mijn man te krijgen! Als je op zoek bent naar een cadeau voor een geliefd meisje of vrouw, dan is dit een geweldige keuze, want ik kan me niet voorstellen dat iemand het niet leuk vindt. Zeer serene en aantrekkelijke geur. Op dit moment is dit mijn favoriete parfum.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Anoniem09:35

      Dit is een mooi, elegant, jeugdig, vrolijk parfum met een langdurige geur. Hemels gemengde ingrediënten. Het is een van mijn top 10 parfums. Mijn man merkt altijd hoe heerlijk ik ruik. Elke dag, als ik een ander parfum draag, verlang ik naar deze geur.

      Verwijderen
  3. licht zoete bloemige geur18:46

    Dit is mijn favoriete geur dit jaar. Heerlijk parfum voor de lente en zomer, ruikend naar bloemen. Een geur om nooit te vergeten. Voor elke vrouw die zich echt vrouw wil voelen. Ik raad ten zeerste aan.

    BeantwoordenVerwijderen