Zoete Frisse Bloemig Fruitige Geur FM 10

Dior Jadore parfum FM 10 luchtje voor Vrouwen
PURE 10 parfum voor vrouwen. Het parfum is warm en zoet, dat elegantie en vrouwelijkheid uitstraalt. Het is een luxueuze mix van bloemige en fruitige tonen die een tijdloze en verleidelijke geur creëren.
De geur wordt geopend door zijn topnoten van mandarijn en zoete, sappige peer. Deze akkoorden maken plaats voor een hart van exquise bloemen, waaronder jasmijn, roos en orchidee. Deze bloemige noten geven de geur een sensueel en elegant tintje. Ten slotte vestigt het parfum zich in een warme en sensuele basis van muskus en amaranthout, wat diepte en duurzaamheid aan de geur toevoegt.
Dit voortreffelijke parfum is geschikt voor alle seizoenen, maar is levendig en gezellig in de lente.
De geur weerspiegelt het karakter van een sterke en onafhankelijke vrouw die zowel sensueel als warm is.
Wat is de geur van parfum Federico Mahora 10? De geur van deze parfum lijkt op de geur van parfum Jadore. Bloeming met een fruitige noot.

Geurnoten Pure 10 parfum
Topnoten: mandarijn, klimop, champacabloemen.
Hartnoten: jasmijn, Afrikaanse orchidee, roos.
Basisnoten: amaranthout, braam, musk.

Geurfamilie: bloeming.
Type: stimulerend, zoet.
FM 10 geïnspireerd door Jadore
Inhoud: 50 ml
Geur: 20 %
Code: 100010
Prijs: € 28.50    Dior J’adore aanbieding

Parfum tester
Inhoud: 1,4 ml.
Code: 390010
Prijs: € 00.40    zoete frisse parfum die lang blijft hangen

10 FM parfum online goedkoop

2 opmerkingen:

  1. Anoniem19:05

    Heerlijk fris parfum. Ik hou enorm van de geur en ook iedereen die ik omhels zegt: mmmmm jij ruikt lekker. Een van mijn vaste parfums.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem17:33

    Parfum is vanaf het begin bloemig en fris. Een delicate roos en de prachtige jasmijn domineren. Een delicate bloemige geur voor vrouwen, met een lichte zoetheid. Ik heb deze geur nu al een tijdje, ik heb hem in elke denkbare situatie gedragen en ik voel me altijd licht als een veertje en er een beetje opgewonden van.
    Voor mij onderstreept dit bloemige parfum de elegantie en vrouwelijkheid van een vrouw die precies weet waar ze heen gaat en wat ze van plan is. Of het nu een zakenvrouw of huisvrouw, een skatermeisje of een ballerina is, het geeft een boost van zelfvertrouwen die er echt en authentiek uitziet.

    BeantwoordenVerwijderen