Parfum Dames Bloemig Fris Warm Kruidig FM 132

FM 132 parfum lijkt op Versace Crystal Noir 50ml
PURE 132 parfum voor vrouwen. De geur is zowel intens als mysterieus, met een combinatie van zoete en kruidige tonen.
De geur van parfum kan worden omschreven als een verfijnde mix van bloemige en houtachtige akkoorden. De topnoten zijn een levendige combinatie van pittige gember, knapperige kardemom en sappige zwarte bessen. Terwijl de geur tot rust komt, bloeit een boeket van delicate gardenia en weelderige pioenroos, waardoor een exclusief en vrouwelijk hart ontstaat. De basisnoten onthullen een warme en verleidelijke mix van amber, sandelhout en musk, en laten een aanhoudend en onweerstaanbaar spoor achter.
Het rijke en weelderige karakter maakt parfum bijzonder geschikt voor koudere maanden zoals herfst en winter, waar het een aanvulling kan zijn op knusse en luxueuze outfits. Bovendien kan het 's avonds worden gedragen en voegt het een vleugje allure en verfijning toe aan speciale gelegenheden of formele evenementen. Het is een geur die je een krachtig en onweerstaanbaar gevoel geeft en die zeker een blijvende indruk achterlaat.
Wat is de geur van parfum Federico Mahora 132? De geur van deze parfum lijkt op de geur van parfum Crystal Noir. Bloemig met een oosterse noot.

Geurnoten Pure 132 parfum
Topnoten: gember, kardemom, peper, sinaasappel.
Hartnoten: tuberoos, kokos, gardenia, pioen.
Basisnoten: amber, musk.

Geurfamilie: bloemig.
Type: exclusief, intens.
FM 132 luchtje geïnspireerd door Crystal Noir
Inhoud: 50 ml
Geur: 20 %
Code: 100132
Prijs: € 28.50    Crystal Noir fm World parfum

Parfum tester
Inhoud: 1,4 ml.
Code: 390132
Prijs: € 00.40    

1 opmerking:

  1. Anoniem10:59

    Geur is warm, mysterieus en gourmand. Het is mijn keuze voor herfst en winter wanneer ik iets moet dragen waardoor ik me goed voel. Ik draag dit parfum graag, want elke keer als ik dat doe, krijg ik zoveel complimenten over hoe heerlijk ik ruik. Prachtige lange uithoudingsvermogen.

    BeantwoordenVerwijderen