Bloemige Fruitige Vrouwen Parfum FM 141

FM 141 parfum lijkt op Versace Bright Crystal 50ml
PURE Royal 141 parfum voor dames. Parfum is delicaat en vrouwelijk, dat een verfrissende uitstraling van verfijning en elegantie uitstraalt. Deze geur is een perfecte mix van bloemige en fruitige noten die je zintuigen zeker zal boeien. Het is een superlichte, vrolijke, brandschoon bloemenexplosie. De zuivere noten met de fruitige en bloemige toevoeging mengen goed, daarom is deze geur gemakkelijk herkenbaar.
Dit parfum is geschikt voor het lente- en zomerseizoen, omdat de verfrissende en lichte geur perfect is voor die warme en zonnige dagen. Het is ook ideaal voor overdag, omdat de subtiele en vrouwelijke geur het perfect maakt voor kantoor- of vrijetijdswandelingen.
Het is een geur die perfect is voor de stijlvolle, modieuze en verfijnde vrouw die overal een blijvende indruk wil achterlaten.
Wat is de geur van parfum Federico Mahora 141? De geur van deze parfum lijkt op de geur van parfum Bright Crystal. Bloeming met een noot van water.

Geurnoten Pure Royal 141 parfum
Topnoten: yuzu, granaatappel, ijsakkoord.
Hartnoten: lotus, magnolia, pioen.
Basisnoten: amber, musk, mahonie.

Geurfamilie: bloeming.
Type: kristalhelder, romantisch.
FM 141 luchtje geïnspireerd door Bright Crystal
Inhoud: 50 ml
Geur: 20 %
Code: 170141
Prijs: € 37.50    Bright Crystal fm World parfum

Parfum tester
Inhoud: 1,4 ml.
Code: 390141
Prijs: € 00.40    

2 opmerkingen:

  1. Anoniem11:18

    Heerlijke geur. FM 141 is een een heerlijk fris parfum. De topnoten van citroen zijn duidelijk herkenbaar en blijft op de voorgrond aanwezig. De noten van Lotus en Magnolia zijn minder sterk aanwezig. Niet zoet, eerder fris en vrolijk van geur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. perfecte cadeau16:17

    Dit is de perfecte bloemengeur en het perfecte cadeau voor mij! Fijn dat het een hele lichte geur is. Dat is het belangrijkste waar ik naar op zoek ben in parfums, omdat ik gevoelig ben voor sterke geuren. Ik draag het parfum elke dag, ik ben dol op dit parfum! Ik krijg veel complimenten en deze geur blijft lang bij mij hangen.

    BeantwoordenVerwijderen