Fris Kruidig Bloemig Vrouwenparfum FM 174

FM 174 parfum lijkt op Lancome Miracle 50ml
PURE 174 parfum voor vrouwen. Het parfum is magisch, fris en schoon dat je omhult in een heerlijke mix van bloemige en fruitige tonen. Lente in een parfumflesje, waar de frisheid van lentegeuren tot bloei komt.
De geur opent met frisse en flikkerende topnoten van lychee en fresia, die onmiddellijk een gevoel van vreugde en energie creëren. Terwijl de geur tot rust komt, komen delicate magnolia- en kruidige gembertonen naar voren, die een vleugje magie en allure toevoegen. Ten slotte zorgen warme en geruststellende basisnoten van amber en muskus voor een langdurig en sensueel spoor.
Een perfecte lente- en zomergeur. De opbeurende en levendige aard van parfum vormt een perfecte aanvulling op bloeiende bloemen en zonnige dagen, waardoor het een verfrissende en vrolijke geur is om te dragen in die tijd van het jaar.
Het is ontworpen voor vrouwen die zelfvertrouwen uitstralen en positiviteit uitstralen. Het is voor de moderne en onafhankelijke vrouw die een geur waardeert die haar levendige persoonlijkheid weerspiegelt. Of je nu op weg bent naar een lunch, een romantisch avondje uit of op vakantie gaat, dit veelzijdige parfum past bij elke gelegenheid.
Kies voor een lichte en vrouwelijke outfit om de betoverende geur van parfum perfect aan te vullen. Een vloeiende zomerjurk in pasteltinten of een chique blouse in combinatie met een pantalon op maat zouden moeiteloos de essentie van deze geur vangen. Het doel is om een look te creëren die de frisse en speelse geur van de geur weerspiegelt..
Wat is de geur van parfum Federico Mahora 174? De geur van deze parfum lijkt op de geur van parfum Miracle. Bloemig met een noot van water.

Geurnoten Pure 174 parfum
Topnoten: fresia, lychee.
Hartnoten: lelie, magnolia, jasmijn, gember, peper.
Basisnoten: amber, musk.

Geurfamilie: bloemig.
Type: magisch, fonkelend.
FM 174 luchtje geïnspireerd door Miracle
Inhoud: 50 ml
Geur: 20 %
Code: 100174
Prijs: € 28.50    

Parfum tester
Inhoud: 1,4 ml.
Code: 390174
Prijs: € 00.40    

1 opmerking:

  1. Anoniem10:23

    Ik maakte voor het eerst kennis met deze geur toen mijn vader me meenam als assistent om een parfum voor mijn moeder te kiezen als cadeau voor de kerst. Ik wist toen nog niet veel van geuren, ik vond ze gewoon lekker. En mijn moeder hield ook van dit parfum. Als ik me die indrukken herinner, kan ik alleen maar zeggen dat deze geur destijds voor mij een frisse, bloemige, een beetje gedurfde en tegelijkertijd zachte, sprankelende, rinkelende, levensbevestigende geur was die me echt deed geloven in een kerstwonder. Ik ben blij dat het nog niet uit productie is genomen.

    BeantwoordenVerwijderen