Bloemig Aquatische Parfum Dames FM 701

FM 701 parfum lijkt op Dolce & Gabbana L´Imperatrice 3 50ml
PURE 701 parfum voor vrouwenAls je van ozonische en aquatische geuren houdt, probeer dan dit parfum. Het aroma straalt een lichte, aangename, verfrissende warmte uit.
De geur opent met levendige tonen van ananas, rabarber en appel, waardoor een verfrissende en sappige start ontstaat. Terwijl het tot rust komt, zorgen de hartnoten van fresia en jasmijn voor een delicate bloemige essentie die de fruitige akkoorden perfect in balans brengt. De basisnoten van muskus en perzik voegen een subtiele warmte en sensualiteit toe aan de algehele compositie.
Dit betoverende parfum is bijzonder geschikt voor lente- en zomerseizoenen wanneer het levendige en frisse karakter de vrolijke sfeer perfect aanvult. De geur belichaamt een gevoel van vrijheid en avontuur, waardoor het een ideale keuze is voor overdag of op vakantie.
Omarm levendige kleuren en bloemenprints om het speelse karakter van de geur te weerspiegelen. Accessorize met delicate sieraden en een zonnehoed om je look compleet te maken.
Wat is de geur van parfum Federico Mahora 701? De geur van deze parfum lijkt op de geur van parfum LImperatrice 3. Bloemig parfum met een water noot.

Geurnoten Pure 701 parfum
Topnoten: ananas, rabarber, appel
Hartnoten: jasmijn, lelietjes-van-dalen, fresia
Basisnoten: musk, perzik

Geurfamilie: bloemig.
Type: sensueel
FM 701 luchtje geïnspireerd door Imperatrice 3
Inhoud: 50 ml
Geur: 20 %
Code: 100701
Prijs: € 28.50    L´Imperatrice 3 fm World parfum

Parfum tester
Inhoud: 1,4 ml.
Code: 390701
Prijs: € 00.40    

2 opmerkingen:

  1. Anoniem13:44

    Geur is fris, schoon, ozon en perfect voor de zomer. Ik ken deze geur van lang geleden, toen deze geur in de parfumcollectie van mijn moeder zat. Nu zit deze geur in mijn verzameling. Dit is de meest verfrissende geur in mijn verzameling. Goed alternatief voor zomerse citrusgeuren. Voor mij ruikt deze geur naar een drankje dat ik op het strand zou willen drinken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zomer parfum13:42

    Dit is een van de sappigste geuren die ik ooit heb geprobeerd. Parfum is niet alleen fris en schoon, maar het heeft ook een beetje zoet. Geur is romantisch en ik krijg altijd complimenten als ik het gebruik. Het is een van mijn favoriete geuren voor de zomer. Geur duurt niet lang, maar ruikt erg goed.

    BeantwoordenVerwijderen