Houtachtige Kruidige Geur Dames FM 703

FM 703 parfum lijkt op Givenchy Ange Ou Demon Le Secret 2014 50ml
PURE 703 parfum voor vrouwen. Het parfum is een betoverend parfum dat een delicaat evenwicht tussen licht en donker belichaamt en de mysterieuze en sensuele aard van een vrouw onthult. Het betovert de zintuigen met zijn unieke mix van bloemige en fruitige akkoorden, waardoor een betoverende geur ontstaat.
De geur opent met frisse en sprankelende topnoten van citroen, thee en cranberry, die een levendige en vrolijke uitstraling geven. Naarmate de geur evolueert, komen prachtige bloemige hartnoten van roos, pioenroos en waterlelie naar voren, die de compositie een zachte en vrouwelijke elegantie geven. Ten slotte maakt een warme en verleidelijke basis van blond hout en patchouli de geur compleet en laat een aanhoudend spoor van sensualiteit achter.
Dit voortreffelijke parfum is geschikt voor zowel overdag als 's avonds, waardoor het veelzijdig is voor elke gelegenheid. Tijdens de warmere seizoenen van lente en zomer maken de lichte en verfrissende tonen van parfum het een perfecte keuze om je vrouwelijkheid en elegantie te versterken. In de koelere herfst- en wintermaanden zorgen de warme en uitnodigende ondertonen voor een geruststellende en verleidelijke uitstraling.
Het parfum is ontworpen voor de moderne, zelfverzekerde en verfijnde vrouw die een vleugje mysterie uitstraalt. Als het gaat om de perfecte kleding om dit parfum te begeleiden, kies dan voor iets dat de betoverende en sensuele eigenschappen ervan weerspiegelt.
De geur van deze parfum lijkt op de geur van parfum Ange Ou Demon Le Secret 2014. Houtig met een noot van kruidige.

Geurnoten Pure 703 parfum
Topnoten: citroen, zwarte bessen, veenbessen, theebladeren
Hartnoten: waterlelie, witte pioen
Basisnoten: vanille, patchouli, muskus

Geurfamilie: houtig
Type: zoet, fris, licht en plezierig
FM 703 luchtje geïnspireerd door Ange Demon Le Secret 2014
Inhoud: 50 ml.
Geur: 20 %
Code: 100703
Prijs: € 28.50    

Parfum tester
Inhoud: 1,4 ml.
Code: 390703
Prijs: € 00.40    

1 opmerking:

  1. Licht18:15

    Parfum heeft een sterke groene thee geur en ik ruik ook een beetje fruitig en bloemig. Door parfum voel ik me schoon, elegant en comfortabel. Ik heb het gevoel dat het een perfecte zomergeur is. Maar ik zou het waarschijnlijk ook het hele jaar door dragen. De notities zijn precies zoals beschreven, en ik ben heel blij met deze blinde aankoop.
    Geur is zo subjectief, vooral gezien de manier waarop het zich mengt met de individuele lichaamschemie. Het enige dat ik kan zeggen, is dat het perfect voor mij is. Geur is licht, mooi en precies wat ik zocht.

    BeantwoordenVerwijderen