Gepassioneerde Sensueele Oriëntaalse Geur FM 906

FM 906 parfum lijkt op Tom Ford Tobacco Vanille 50 ml
PURE Royal 906 unisex geur voor mannen en vrouwen. Het parfum is een hartstochtelijk parfum dat warmte en luxe uitstraalt. Het is een oriëntaalse geur die de rijke tonen van tabak en zoete vanille combineert, waardoor een verleidelijke en heerlijke geurervaring ontstaat.
De prominente tabaksnoot voegt een diep, rokerig element toe aan de geur, terwijl de zoete en romige vanille een geruststellende en gezellige uitstraling creëert. De combinatie van deze tonen resulteert in een geur die zowel sensueel als gepassioneerd is, waardoor het een populaire keuze is voor mensen die op zoek zijn naar een onderscheidende en verleidelijke geur. Het werkt als zwaartekracht, brengt mensen dichter bij elkaar en laat niet meer los.
Het is het meest geschikt voor de koelere maanden van het jaar, zoals herfst en winter. De warme en knusse samenstelling maakt het een geweldige keuze als je je op koude dagen en nachten lekker in truien en jassen wilt nestelen. Wat het tijdstip van de dag betreft, deze geur is veelzijdig en kan zowel overdag als 's avonds gedragen worden, waardoor hij geschikt is voor diverse gelegenheden.
Het is een geur die zowel mannen als vrouwen aanspreekt, omdat het een unisex-kwaliteit heeft. Het is een geur die gepassioneerd en sensueel uitstraalt en mensen aantrekt die luxe en gedurfde geuren waarderen. Deze geur wordt vaak gewaardeerd door degenen die een veeleisende smaak hebben en een gedenkwaardige indruk willen maken.
De unieke mix van tabaks- en vanillenoten onderscheidt het van andere geuren. Een heerlijk unisex en verfijnd winterparfum. Combineer het met elegante en stijlvolle kleding om het weelderige en verfijnde karakter te versterken.
Wat is de geur van parfum Federico Mahora 906? De geur van deze parfum lijkt op de geur van parfum Tobacco Vanille. Oosters luchtje met een kruidige noot.

Geurnoten Pure Royal 906 parfum
Topnoten: bergamot, nectarine, gember.
Hartnoten: jasmijn, anjer, kaneelbladeren, rozemarijn, heliotroop.
Basisnoten: vanille, tonkaboon, cedarwood, tabak, patchouli.

Geurfamilie: oosters.
Type: gepassioneerd, sensueel.
906 FM parfum geïnspireerd door Tobacco Vanille
Inhoud: 50 ml
Geur: 20 %
Code: 170906
Prijs: € 37.50 Tobacco Vanille fm parfum

2 opmerkingen:

  1. Anoniem20:32

    Mijn favoriete geur. Ik kocht mijn fles ongeveer twee en een half jaar geleden en hij ruikt nog steeds luxueus. Dit is mijn bestemming voor de koudere maanden. Parfum is rijk en koninklijk en is alleen voor zeer speciale gelegenheden. Ik krijg er zoveel complimenten over en mensen vragen welke parfum ik draag. Het is de enige geur die ik, als ik hem gebruik, niet kan stoppen aan mezelf te ruiken. Het is gewoon ongelooflijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was de eerste goede geur die ik ooit kocht. Nu is tabak vanille mijn favoriete parfum om te dragen in het herfst- en winterseizoen. De geur geeft me geluk, verbetert mijn humeur en blijft zo lang hangen, zelfs na het douchen. Ik ben dol op deze geur, ik draag deze parfum op het werk en krijg altijd complimenten.

    BeantwoordenVerwijderen