Oriëntaalse Houtachtige Unisex Geur FM 905

FM 905 parfum lijkt op Jo Malone Pomegranate Noir 50 ml
PURE Royal 905 unisex geur voor mannen en vrouwen. Het parfum balanceert tussen het heilige en het profane en boeit de zintuigen met zijn verleidelijke mix van fruitige en kruidige tonen.
Deze geur is als een diep karmozijnrood juweel, dat doet denken aan rijpe granaatappels en doordrenkt met de rijkdom van donkere bessen. De ingewikkelde samenstelling combineert de scherpe zoetheid van granaatappel, framboos en pruim met een vleugje roze peper, waardoor een prikkelend en verleidelijk aroma ontstaat. De fruitige en kruidige combinatie is gewoonweg magisch. Het is net Kerstmis in een parfumflesje.
Deze geur is veelzijdig genoeg om het hele jaar door te dragen, maar schittert vooral tijdens de herfst- en wintermaanden, wanneer de warme en kruidige ondertonen harmoniëren met de koude atmosfeer.
Wat is de geur van parfum Federico Mahora 905? De geur van deze parfum lijkt op de geur van parfum Pomegranate Noir. Oosters luchtje met een houtige noot.

Geurnoten Pure Royal 905 parfum
Topnoten: pruim, framboos, rabarber, granaatappel, anjer.
Hartnoten: roze peper, jasmijn, opopanax, patchouli, lelie.
Basisnoten: guaiac wood, Cedarwood, amberwood, wirook, vaanille.

Geurfamilie: oosters.
Type: belancerend tussen heilig en profaan.
905 FM parfum geïnspireerd door Pomegranate Noir
Inhoud: 50 ml
Geur: 20 %
Code: 170905
Prijs: € 37.50 Pomegranate Noir fm parfum

1 opmerking:

  1. parfum voor verjaardag of kerst18:19

    Ik ben zo dol op deze geur dat ik hem elke dag gebruik. Het geeft een warm en comfortabel gevoel. Het is perfect voor herfst en winter. Luxe geur die de hele dag blijft zitten.
    Ik kocht dit FM-parfum als een verjaardag voor mezelf en ik ben zo blij dat ik het heb gekocht. Altijd, dit parfum op mijn verjaardags- of kerstartikelenlijstje!

    BeantwoordenVerwijderen