Sensueele Oriëntaalse Gourmand Geur Heren FM 839

FM 839 parfum lijkt op Armani Emporio Stronger With You 50ml
PURE Royal 839 parfum voor heren. Heerlijk fris en mannelijk parfum dat langdurig houdt.
Wat is de geur van parfum Federico Mahora 839? De geur van deze parfum lijkt op de geur van parfum Stronger With You. Oosters met een gourmand noot.

Geurnoten Pure Royal 839 parfum
Topnoten: kardemom, roze peper, munt, salie.
Hartnoten: violet, bladeren, oranjebloesem, lavendel, ananas.
Basisnoten: vanille, cedarwood, amber, guaiac wood.

Geurfamilie: oosters.
Type: sensueel, duurzaam, vol liefde.
FM 839 luchtje geïnspireerd door Stronger With You
Inhoud: 50 ml
Geur: 20 %
Code: 170839
Prijs: € 37.50    Stronger With You fm World parfum

Parfum tester
Inhoud: 1,4 ml.
Code: 390839
Prijs: € 00.40    

1 opmerking:

  1. Anoniem11:26

    Dat is mijn favoriete geur, maar ik hoop dat het parfum over een half jaar uniek blijft. De voorstelling is onwerkelijk. Ik draag alleen parfum als het herfst of winter is. Dit ruikt voor mij om de een of andere reden erg naar Armani Emporio Stronger With You :)
    Als ik dit parfum draag, maak ik mijn verliefdheid gek, ze blijft maar vragen welke eau de cologne ik draag, ik vertel haar nooit welk parfum ik draag.

    BeantwoordenVerwijderen