Verfijnde Bloemige Fougere Geur Unisex FM Parfum 501

 

FM 501 parfum lijkt op Tom Ford Rose Prick

PURE Royal 501 parfum unisex. Een originele combinatie van geuren die zelfs de meest veeleisende fijnproever zal bevallen. We zijn een eerbetoon aan de klassieke akkoorden verschuldigd aan de edelste variëteit van Bulgaarse roos, die, in combinatie met de charmante meilelietje-van-dalen en unieke meidoornbloemen, een extreem gevoelig karakter geeft aan het hart van de geur.
Het parfum is perfect om te dragen tijdens de lente- en zomerseizoenen, wanneer de lucht gevuld is met de geur van bloeiende bloemen. Het is bijzonder geschikt voor overdag, zoals brunches of lunches, tuinfeesten of ontspannende wandelingen in het park. De frisheid en levendigheid van de geur maken het een heerlijke keuze voor warm weer en roepen een gevoel van romantiek op.
Wat is de geur van parfum Federico Mahora 501? De geur van deze parfum lijkt op de geur van parfum Rose Prick. Luchtje bloemig met een fougere opmerking.

Geurnoten Pure Royal 501 parfum
Topnoten: framboos, grapefruit, pruim, zwarte bes, davane, roze peper.
Hartnoten: cipres, hauthorn, rose, lily of the vallei, Afrikaantje, kamille, geranium.
Basisnoten: anilla, ceder, benzoë, orcanox, chocolade, patchouli, civet, amber, cypriol, gourmand, muskus, labdanum.

Geurfamilie: bloemig.
Type: verfijnd, verslavend.
501 FM parfum geïnspireerd door Rose Prick
Inhoud: 50 ml
Geur: 20 %
Code: 170501
Prijs: € 37.50 Rose Prick FM parfum van FM World bestel je eenvoudig bij FM Webshop

1 opmerking:

  1. Ik hou van rozen19:59

    Ik hou van rozen, en zij houden van mij. Ik verwen mezelf met het parfum waar ik van hou nadat ik 's ochtends heb gedoucht, zelfs als ik gewoon thuis blijf. Dat gaf me een speciaal en mooi gevoel. Het is een perfecte lente- of zomergeur voor een jonge vrouw.

    BeantwoordenVerwijderen