Parfum Dames Bloemig Orientaals Cacao FM 183

FM 183 parfum lijkt op Paco Rabanne Black XS For Her 50ml
PURE 183 parfum voor vrouwen. De geur opent met een uitbarsting van zoete en fruitige noten. Het hart van de geur is een bloemenmelange, die een vleugje vrouwelijkheid aan de geur toevoegt. Ten slotte geven de basisnoten de geur een warme en sensuele afdronk die op de huid blijft hangen.
Parfum is verleidelijk en provocerend, perfect voor een avondje uit of elke gelegenheid die om een beetje durf vraagt. De geur is ontworpen om een blijvende indruk achter te laten, waardoor het een uitstekende keuze is voor vrouwen die zich willen onderscheiden van de massa. Het is een nacht, feest, wintergeur.
Wat is de geur van parfum Federico Mahora 183? De geur van deze parfum lijkt op de geur van parfum Black XS For Her. Bloemig met een oosterse noot.

Geurnoten Pure 183 parfum
Topnoten: cranberry, roze peper, tamarinde.
Hartnoten: zwart viooltje, cacao, roos, nieskruid.
Basisnoten: patchoeli, vanille, massoiahout.

Geurfamilie: bloemig.
Type: scherp, sterk.
FM 183 luchtje geïnspireerd door Black XS For Her
Inhoud: 50 ml
Geur: 20 %
Code: 100183
Prijs: € 28.50    Black XS For Her fm World parfum

Parfum tester
Inhoud: 1,4 ml.
Code: 390183
Prijs: € 00.40    

1 opmerking:

  1. Mijn eerste serieuze bloemige oriëntaalse parfum. Ik ken dit parfum al heel lang, ik draag het vaak, geur is een vaste erevertegenwoordiger in mijn collectie. De optimale combinatie van zuur en zoet, uitgebalanceerde noot van roze peper, waar ik dol op ben! Ik zal het waarschijnlijk opnieuw kopen, want ik heb een halflege fles en geniet van tijd tot tijd van deze geur.

    BeantwoordenVerwijderen