Delicaate Bloemige Gourmand Geur Unisex FM Parfum 934

 

FM 934 parfum lijkt op Giorgio Armani Prive Vert Malachite 50 ml

PURE Royal parfum 934 voor mannen en vrouwen. Dit parfum is aromatisch, verslavend en delicaat. Het is als een rijke en heerlijke creamery bedekt met witte bloemblaadjes.
De geur van parfum is een frisse, zoete en aromatische compositie met dominante tonen van groene en bloemige akkoorden. De geur opent met een uitbarsting van frisse en zoete tonen, waaronder honing en sinaasappel. De hartnoten van de geur onthullen een weelderig boeket van jasmijn, roos en lelietje-van-dalen, wat een vleugje delicaat toevoegt. Ten slotte zorgen de basisnoten van kokosnoot, karamel en witte muskus voor een subtiele zoetheid, waardoor een verslavende en uitgebalanceerde geur ontstaat.
Het is bijzonder geschikt voor het lente- en zomerseizoen. De frisse en delicate tonen vormen een perfecte aanvulling op het levendige en zonnige weer tijdens deze seizoenen. Deze geur kan het beste overdag worden genoten, of het nu voor een informeel uitje, een dag op kantoor of een speciale gelegenheid is.
Het parfum is ontworpen voor zowel mannen als vrouwen die delicate en verslavende geuren waarderen. Het spreekt mensen aan die vertrouwen en een modern gevoel voor stijl uitstralen. De veelzijdigheid van deze geur maakt het mogelijk om elke kleding te verfraaien en een vleugje elegantie toe te voegen.
Wat is de geur van parfum Federico Mahora 934? De geur van deze parfum lijkt op de geur van parfum Prive Vert Malachite. FM 934 luchtje bloemig met een gourmand noot.

Geurnoten Pure Royal 934 parfum
Topnoten: honing, sinaasappel, kers
Hartnoten: jasmijn, roos, sinaasappelboom, lelietje van dalen, kruidnagel
Basisnoten: sandelhout, cipres, kokosnoot, karamel, cederhout, perzik huid, musk

Geurfamilie: bloemig.
Type: delicaat, verslavend.
934 FM parfum geïnspireerd door Prive Vert Malachite
Inhoud: 50 ml
Geur: 20 %
Code: 170934
Prijs: € 37.50 Prive Vert Malachite koop in de winkel FM World

FM parfums en de andere producten van FM World bestel je eenvoudig bij FM Webshop

2 opmerkingen:

  1. Het beste van het beste15:22

    Dit PURE Royal parfum is het beste, het opent met sappige citrus, veel lelies, jasmijn. Ik ben dol op deze geur, omdat het me niet aan een ander parfum doet denken. Heb niets anders gebruikt dan dit parfum. Ik zal dit FM-parfum zeker opnieuw kopen. Ik raad ten zeerste aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem11:38

    Deze geur is een van die geuren die je altijd bij zal blijven. Parfum is interessant en verfijnd. Het is een zonnige geur, alsof de bloemen in slaap vallen, onder de avondzon. Ik ken geen andere geur die vergelijkbaar is. Dit is een van mijn beste aankopen. Ik ben zo blij dat ik dit parfum in mijn collectie heb.

    BeantwoordenVerwijderen